Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

10b1Minden egyes online is jelen lévő vállalkozás számára maga a mennyei manna, ha a Google kereső találati oldalán jó helyezést ér el a rangsorban. Semmi sem előnyösebb a jó helyezésnél, és semmi sem rosszabb annak elvesztésénél.

Elég sok vállalkozás szenvedett el járulékos (néha végzetes) veszteségeket egy Google algoritmus frissítése után, és még ezer és ezer fog hasonló sorsra jutni egészen biztosan a jövőben.

A valóságban a legtöbb kisebb cég sohasem lesz képes jó helyezést elérni a Google rangsorában és csak vesztegetik az idejüket azzal, hogy kizárólag a találatukkal foglalkoznak. Annak a jelenségnek a napjai meg vannak számlálva, hogy Dávid legyőzi Góliátot az organikus keresésben.

Amennyiben nem tud a költségvetésében nagyobb összeget elkülöníteni új tartalmak írására és visszamutató linkek építésére, mindezt persze magasabb minőségben, mint a versenytársai, akkor nem fog eléjük kerülni a rangsorban. Ha most lépett be éppen egy telített piacra, akkor nagyon hosszú időbe fog telni, amennyiben egyáltalán elérhető ez a cél a vállalkozása számára, amíg sikerül egy említésre méltó helyezést elérnie.

Ahelyett, hogy amiatt aggódna folyton, hogy elveszíti vagy soha nem is éri el a kívánt helyezést a Google organikus keresési eredményeiben, inkább készítsen egy tervet a rosszabb eshetőségre is. Nem engedheti meg magának, hogy kizárólag egyetlen forgalmi forrásra támaszkodjon, hiszen többféle forgalmi forrásra is szüksége van biztosítékként a keresési algoritmusokban bekövetkező elkerülhetetlen változások miatt.

Íme, a 10 legeredményesebb módszer a forgalma növelésére a Google nélkül.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

A Google Webmestereszközök által felkínált különféle funkciók kihasználásával holtbiztosnak vehetjük a honlapunk olajozott működését. Két eszköz azonban így is kiemelkedik a többi közül rendkívüli előnye miatt, mégpedig a Crawl Errors report (feltérképezési hibák jelentés) és a Sitemap submission tool (oldaltérkép beküldése eszköz).

Az eszközkészletben található meg a címben említett Fetch as Google lehetőség is, amelynek segítségével a felhasználók beküldhetik az URL-jeiket az indexelés miatt. Meglepő módon ez a jó kis eszköz mind a bloggerek, mind a webmesterek és SEO szakemberek által méltatlanul alá van becsülve, hiszen ez egy igen kényelmes megoldás a nehézkes folyamatok jelentős felgyorsításának, ha olyan új tartalmunk van, amit szeretnénk a kereső találati listájában megjeleníteni.

A honlap tulajdonosak és a marketing szakemberek gyakran tesznek közzé új weblapokat vagy blogbejegyzéseket a honlapjukon, majd hátradőlnek és várják a Google találati oldalán való megjelenést. De mindez heteket vagy akár hónapokat is igénybe vehet! A hozzáértőbb marketingesek gondoskodni fognak arról, hogy az XML oldaltérképük tartalmazza az összes új tartalmat, és ezután küldik be újra az oldaltérképet a Google-nek és a Bing-nek.

Alkategóriák

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu





Áraink tájékoztató jellegűek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk.