Kétségen felül áll, hogy az internet vagy sikerre viszi, vagy megfojtja a vállalkozását az alapján, hogy napjaink fogyasztói számára a cége mennyire válik láthatóvá.

Ezért nem lehet eltúlozni annak a jelentőségét, hogy mennyire fontos egy felhasználóbarát és vonzó weboldalt megalkotni, amely bemutat minden terméket vagy szolgáltatást, amit Ön kínál.

Az weboldala fejlesztése során a keresőkben egy előkelő helyezés megszerzése és a kiváló felhasználói élmény nyújtása a legjobb módja annak, hogy azt a konverziós eredményt érje el, amit látni szeretne.

Az egyik stratégiát már évek óta használják ezen célok megvalósítására, bár nehéz lehet azt megérteni és pontosan végrehajtani; ez pedig az egyedi keresőoptimalizált érkezési oldalak (landing pages) létrehozása.

tippek1

Egy jól megtervezett és optimalizált érkezési oldallal képessé válik a weboldala forgalmát és a profitját jelentősen megnövelni.

Mindenképpen olvasson tovább, ha kíváncsi arra, hogy pontosan miért is van szüksége a weboldalának érkezési oldalakra, valamint hogy hogyan tud meggyőződni arról, hogy a lehető legtöbbet hozza-e ki az eddig elvégzett munkából.

Az érkezési oldalak fontossága

Ha a közeljövőben tőkét szeretne kovácsolni ebből a technikából, először azt kell megállapítania, hogy mely érkezési oldalak alkalmasak erre a célra. Az a cél, hogy a lehető legtöbb látogatót konvertáljon potenciális vagy tényleges vásárlóvá.

A megcélzott érkezési oldalak ezt végrehajtják azáltal, hogy segítenek a keresőoptimalizálás és a marketing területén eddig elért eredményeit még jobbá tenni, mégpedig úgy, hogy látogatókat továbbirányítják a weboldalon.

Világos tájékoztatást nyújtson, amely így irányítani tudja a felhasználókat az alapján, hogy Ön mit szeretne, mit csináljanak a weboldalán: vásároljanak, iratkozzanak fel a hírlevélre, megrendeljenek egy szolgáltatást, és így tovább.

Az érkezési oldalakkal történő összehasonlításkor a kezdőlapok és a szolgáltatást kínáló lapok eredményeit sokkal nehezebb lemérni. Az érkező oldalak azt a lehetőséget kínálják Önnek, hogy könnyedén átláthassa, hogy milyen mérőszámokat ér el, például a demográfia, a visszafordulási arány és egyéb viselkedési formák területén.

Ennélfogva meg tudja becsülni bármelyik érkezési oldalának értékét, és szükség szerint különféle javításokat tud eszközölni azokan a jobb optimalizáltság érdekében.

Az érkezési oldalak ezen kívül még abban is a segítségére vannak, hogy különböző kulcsszavakra rangsorolja a weboldalát, ezen kívül egy olyan helyként is szolgálnak, ahol leírhatja eddigi üzleti sikereit és közszemlére teheti a tapasztalatait. Ez pedig emeli a márkája megbízhatóságát és hitelességét.

Az érkezési oldalak célja a kattintás alapú hirdetések (PPC) és a keresőoptimalizálás szempontjából

Akár akkor, ha Ön a hirdetési eredményekre koncentrál, vagy ha az ingyenes organikus forgalomra, az érkezési oldalak széleskörűen használatosak mind a kattintás alapú hirdetések és a SEO kampányok támogatására.

Ugyanis mindegyik a kulcsszavait célozza meg, és abban segít, hogy oda irányítja az embereket, ahová Ön szeretné, hogy menjenek a weboldalán.

Bár a leglényegesebb különbség az, hogy a kattintás alapú hirdetések érkező oldalain a tartalomnak és a képanyagnak összhangban kell lennie azzal, amit hirdetni szeretne a hirdetés szövegében a gyors konverzió elérése érdekében.

tippek2

Másrészről a keresőoptimalizált érkezési oldalaknak relevanciát kell közvetíteniük a megcélzott kulcsszavas keresésnek.

Ezen kívül hasznos tartalmat is megosztanak, amely kiemeli, hogy miben különbözik az Ön cége a versenytársaitól, valamint szoros kapcsolatot épít ki a közönségével és kapcsolatot is teremt velük. Ez pedig növeli a visszatérő látogatók számát.

Tennivalók listája az érkezési oldal optimalizálásához

Az egyetlen lehetőség arra, hogy az érkezési oldalak valóban hatékonyak legyenek, valamint, hogy eredményesen támogassák a keresőoptimalizálási rangsorokat, és végső soron a konverziós rátákat, az, ha az oldalakat a keresésre teljes mértékben optimalizálva építi fel.

Roppant egyszerű módszer, ha néhány szót kiír egy udvariasan megfogalmazott kérés alá és megkéri a látogatóit egy űrlap kitöltésére. Az ilyen típusú oldalak visszafordulási aránya általában igen magas.

Ezt a listát használva biztos lehet abban, hogy a honlapjának érkezési oldalai hozzáértéssel kerülnek kialakításra.

  1. Kezdjen azzal, hogy megszerkeszt egy átlátható, hívogató sablont, amely alapján könnyen fel tudja építeni az érkezési oldalainak dizájnját.
  2. Győződjön meg arról, hogy az oldalcím tartalmazza a megcélzott kulcskifejezést és a helymeghatározást, amennyiben van ilyen. Az oldalcím hosszának 35 karakternél többnek, és 50 karakternél kevesebbnek kell lennie.
  3. Optimalizálja a metaleírásokat a legjobb átkattintási arány (CTR) érdekében. A metaleírások hossza 35 és 50 karakter között legyen.
  4. Keresőbarát URL-t használjon, amely rövid, de mégis tartalmazza a megcélzott kulcskifejezéseket és a helymeghatározást is.
  5. Tegyen bele egy címsort, amely a szándékozott keresésre vonatkozik.
    1. Egyedi tartalmat alkosson meg a kulcsszavak használatával, amely megmagyarázza, hogy ki, mit és miért, minthogy a szándékozott kereséshez kapcsolódnak.
    2. Tegyen be szembetűnő képeket és/vagy videókat, amelyek kiegészítik a tartalmat.
    3. Legyen ott egy egyszerű cselekvésre való felhívás, valamint a cég elérhetőségi adatai.
    4. Amennyiben egy adott területen szeretne jó helyezést elérni, akkor adjon az oldalhoz egy Google térképet, amely a környéket jeleníti meg. Ha fizikai jelenléttel is rendelkező cége van, ágyazza be a Google Local Listing-et a térképen egy piros gombostűvel (jelölő ikon).
    5. Tegye fel a pecsétjeit, tanúsítványait, tagságait és bármilyen emblémát a hitelesség bizonyítása és a bizalom elnyerése érdekében.
    6. Rakja ki az elégedett ügyfelei véleményét a cégéről és szolgáltatásáról, és a cégéről a legjobb véleményeket tartalmazó oldalak linkjeit.
    7. Tegye a közösségi megosztásra szolgáló gombokat elérhetővé és láthatóvá.

Tipp profiknak: Írja oda a telefonszámát is, hogy egy kattintással felhívhassák.

Például: domain.hu/kulcs-kifejezés-város-megye.

Tipp profiknak: Semmiképpen se legyen az oldalcím és a H1 címsor ugyanaz.

Hogyan hasznosítsa a Fetch nevű eszközt a munkája meggyorsítása érdekében?

tippek3

Az utolsó lépés ahhoz, hogy meg tudjon győződni arról, hogy az érkezési oldalak a lehető leggyorsabban működnek, a Google Search Console-ban található Fetch („begyűjtés”) nevű Google eszköz használata , amelyet korábban Webmestereszközök néven ismerhettünk.

A Google Fetch eszköze lehetővé teszi az Ön számára, hogy közvetlenül beküldje az új oldal URL-jét a Google-nek indexelésre anélkül, hogy akár több hetet is kellene várnia arra, hogy a Google felfedezze azt.

Minél hamarabb veszi észre a Google az optimalizált érkezési oldalait, annál hamarabb kerül be az Ön SEO rangsorába.

Még a legjobb minőségű weboldallal sem számíthat túl előkelő helyezésre, ha a látogatóit nem vonzza oda. A potenciális ügyfelek konverziójának egy bizonyított módszere alapján leszögezhetjük, hogy, amennyiben a weboldala nem rendelkezik optimalizált érkezési oldalakkal, potenciálisan nagyon sok forgalomtól és bevételtől eshet el.

Fordítsa a hasznára a SEO kampányának ezt a részét az online marketing eredményeinek átfogó javítása érdekében.

 

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 78 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 62 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 54 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu