A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a naptárjukban azokat az őszi napokat, amikor a Google algoritmus frissítések ki fognak jönni. Idén a keresőóriás a várt időben kiadta a Panda 4.1, a Pingvin (Pinguin) 3.0 és a Kalóz (Pirate) 2.0 frissítést is. Ezek a frissítések igazán széleskörűek voltak. A marketing-szakemberek vitatkozhatnak arról, hogy a Panda és a Pingvin frissítés volt-e, vagy csak egy aktualizálás, esetleg arról, hogy a negatív keresőoptimalizálás (a rosszindulatú versenytársak által a konkurencia oldalára történő linképítés, amely ellenkezik a Google irányelveivel és a linkek minősége is kártékony) lehetséges-e vagy sem, viszont a kisvállalkozások tulajdonosai egy még nagyobb problémával kénytelenek szembesülni: hogyan birkózzanak meg a visszamutató linkek (egy másik weboldalra vagy szolgáltatásra történő utalás/kereszthivatkozás az Anchor-ok segítségével) terhével. A kisvállalkozások nincsenek felkészülve a visszamutató linkek karbantartásának és kezelésének terhére. Nagyon sok kisvállalkozás azzal sincs tisztában, hogy egyáltalán át kellene néznie a linkeket.

A linkek még mindig nagyon fontosak

Azok az ügyfelek, akiknek a helyezését a Pingvin 2.1 és 3.0 frissítés nagyban befolyásolta, azon tűnődnek, hogy vajon tényleg szükségük van-e a linkekre a keresési találatokban lévő jó helyezés érdekében. A moz.com által a webhelyek rangsorolásának tényezőiről készült, 2015-ben végzett felmérés alapján az első öt legfontosabb tényező közül négy közvetlenül a weboldalra vagy egy bizonyos lapra mutató linkekkel van kapcsolatban. Úgyhogy igen, a linkek nagyon is számítanak.

A moz.com tanulmánya után egy nagyszerű videó következett a csak kiváló tartalommal rendelkező weblapok rangsorolásának lehetőségeiről. Általánosságban azt lehet mondani erről a kérdésről, hogy a kiváló tartalom önmagában nem elegendő. Kizárólag néhány, az élvonalba tartozó tartalomíró képes olyan tartalom megalkotására, amely organikus linkeket szerez mindenféle erőfeszítés nélkül. A többi weblap-tulajdonosnak, főleg a kisvállalkozóknak, alaposan át kell gondolniuk és ki kell dolgozniuk a saját oldaluk promótálásának és a visszamutató linkek megszerzésére irányuló tartalom megírásának a módját.

Azt gondolja, hogy nem mutatnak veszélyes, értéktelen linkek az Ön oldalára?

A legtöbb kisvállalkozás a keresőoptimalizálás elkezdésekor alacsony költségű szolgáltatást vesz igénybe, amelyek alig elfogadható taktikákat használnak. Ilyen szolgáltatásokat nyújtanak például az olyan keresőoptimalizálással foglalkozó cégek, akik ilyen üzleti ajánlatokat tesznek: 500 visszamutató link 20 000 Ft-ért. Bár ezek a taktikák működnek egy kis ideig, az ilyen jellegű szolgáltatásra befizető kisvállalkozások oldalaira egy kis idő elteltével már károsnak értékelhető linkek mutatnak.

Ráadásul ezek a vállalkozások nincsenek is mindig tisztában azzal a ténnyel, hogy a linkgyűjtemények listájának igénybe vételével, a hivatkozásokkal és a közösségi könyvjelzőkkel tulajdonképpen linkeket hoznak létre. Az egyik ügyfél több száz linkgyűjtemény hivatkozást vásárolt meg dofollow linkek (link nofollow attribútum nélkül, tehát hagyományos, teljes értékű link) formájában, de kitartott amellett, hogy sohasem vásárolt egyetlen linket sem és ezért a Pingvin frissítés miatt kapható büntetés sem szabható ki rá.

fajcucc

Csak azért, mert a kisvállalkozás nincs tisztában azzal, hogy a lingyűjtemény hivatkozás egy link, attól az a link nem jelent felmentést a Pingvin miatt kiszabható büntetés alól.

Negatív keresőoptimalizálás

A linkek mellett, amelyeket a vállalkozások tudatosan vagy tudomásukon kívül hoznak létre, a negatív keresőoptimalizálás is valódi aggodalomra ad okot. A negatív keresőoptimalizálás olyan taktikák használatát jelenti, például kéretlen linkek építését egy versenytárs weboldalán, amelyek miatt az hátrébb kerül a ranglistán és ezzel javítja a saját helyezését. Egy nemrégiben végzett felmérés szerint a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek körülbelül 80 százaléka tudja negatívan befolyásolni néha vagy mindig egy weboldal helyezését a találati listában.

Az akaratlanul okozott negatív keresőoptimalizálás szintén megkárosítja a kisvállalkozásokat. Rengeteg példát lehet találni a másolt tartalmakra, furcsa keresőmotorokra, címtárakra és más haszontalan weblapokra, amelyek kockázatos visszamutató linkeket eredményezhetnek.

Sokan vitatják a negatív keresőoptimalizálás létezését azzal érvelve, hogy az állítólagos negatív keresőoptimalizálás által befolyásolt oldalak eredetileg is gyenge minőségű vagy manipulatív szándékú visszamutató linkeket tartalmaztak. És pontosan ez itt a lényeg. Majdnem az összes céges honlapnak van valami rejtegetnivalója. Ha az szándékosan vagy akaratlanul megvalósított negatív keresőoptimalizálás felboríthatja az egyensúlyt, akkor a kisvállalkozásoknak azonnal lépniük kell.

A linkek ténylegesen árthatnak a helyezésének

2012 előtt a legtöbb marketing-szakember úgy gondolta, hogy a linkek nem befolyásolhatják károsan egy weboldal helyezését. Valójában a Google 2006-ban már válaszolt a saját webmester blogján egy ilyen kérdésre: „általánosságban a spam terjesztők és a „zűrös szomszédok” oldalaira való linkelés árthat a saját weboldala indexelésének és a rangsorban elfoglalt helyének is. Bár az ilyen oldalakról érkező linkek nincsenek negatív hatással az oldalára, pozitív irányba sem fogják befolyásolni az oldala indexelését vagy helyezését.”

2012-ben a Google kidobta a disavow eszközt (Google link visszautasító eszköz, amelynek segítségével a weboldal tulajdonosa felhívja a keresőmotor figyelmét a gyenge minőségű linkekre, amit az oldal értékelése során nem kell figyelembe vennie). Kezdetben azt tanácsolták, hogy ezt az eszközt csak bizonyos esetekben használják, azon kívül Matt Cutts véleménye szerint a legtöbb weboldal tulajdonosának egyáltalán nem is kellene használnia a disavow eszközt.

2014-ben a Google elemzője, John Mueller már máshogyan nyilatkozott erről az eszközről és azt javasolta, hogy az eszköz használata segítségével a weboldalára mutató visszamutató linkek káoszán legyenek úrrá.

Google-val szemben fennálló kötelezettség: visszamutató linkek kezelése vagy különben…

A linkek szerepe a keresőrobotok rangsorolásánál még mindig nagyon nagy. A Google a jó és a rossz linkek meghatározásának terhét viszont a saját csapatáról levéve a kisvállalkozásokra hárította. A kisvállalkozásoknak cselekedniük kell, rendszeresen át kell nézniük a visszamutató linkjeiket és használniuk kell a disavow eszközt is. Bár ez az eljárás automatizálható is, az bizony nem lesz olcsó. A megelőző karbantartással a kisvállalkozások sok fejfájást megspórolhatnak.

 

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 328 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 286 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 295 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu