Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok elkerülése mellett. Remek hír, hogy ma már sok cég specializálódott erre a területre, de a tapasztalataim alapján ez gyakran azzal jár együtt, hogy a linkfejlesztők és az esetlegesen házon belüli marketing-szakemberek között nincs megfelelő kommunikáció, ez pedig mindkét oldalon gyenge eredményeket fog okozni. Akármit is mondanak mások, a linképítés még mindig remek módszer egy honlap jobb helyezése szempontjából. De ez komoly bajba is sodorhatja a két csapatot, ha nem tudják azt, hogy hogyan tudnák összehangolni az összes többi, az oldalán elvégzett munkájukat, és ugyanígy ritkán működőképes az egyik a másik nélkül, ha nem dolgozik össze mindenki.

Mit tud tenni ennek elősegítésére?

Keressen rá a kulcsszavaira és a honlapjára is annak kiderítésére, hogy van-e olyan oldal, ami többször is megjelenik. Ha öt olyan eredmény is megjelenik, ami alapvetően ugyanarról szól, akkor kérdezze meg, hogy nem lehetne-e ezeket egyesíteni mind a „tartalomfelfúvódás” (a tartalom szükségtelenül terjengős, túl sok kép található benne, nagyon lassan lehet csak betölteni vagy a szöveg tagolása rossz) elkerülése, mind a linkek csökkent értékének visszaállítása érdekében. Valóban semmi szükség sincs arra, hogy az Ön által nyújtott egyetlen szolgáltatást öt oldalon keresztül sorolja fel más kifejezéseket használva.

Mindenképpen értesítse a másik csapatot is az új ötleteiről küldött különböző javaslatairól, nehogy a jelenlegi munkájukkal ellentétes legyen vagy duplán ugyanazt a munkát végezzék el. Ha a csapatok között nincs kommunikáció, akkor nagyobb valószínűséggel fordulhat elő, hogy ugyanolyan tartalmat fog írni az egyik csapat, mint a másik.

Ha van hozzáférése a Google Webmestereszközökhöz és még mindig lát olyan üzeneteket, amely, bár nem igazán érinti az Ön területét, de mégis tudja, hogy hogyan lehetne rendbe hozni a problémát, fontos, hogy mindenképpen jelezze ezt a többieknek. Éppen ez történt meg velem nem is olyan régen, és szóltam, akkor is, ha az ügyfelemnek van egy külön IT részlege az ilyen problémák megoldására. Mindig nagy örömmel tölt el, ha rendbe tudom hozni a saját hibáimat, hiszen nagyon gyakran nem vesszük észre a saját tévedéseinket.

hogyan1

Győződjön meg arról, hogy ellenőrizte a 404-es hibákat és értesítette az ügyfelet arról, hogy hogyan oldhatná meg az ilyen problémát. A „Screaming Frog” nevű eszköz rendkívül jól használható, ha esetleg nincs hozzáférése a Webmestereszközökhöz.

hogyan2

Mindig minden eseményről és fejleményről tudjon. Ha senki olyan nincs most a közelében, aki folyamatosan naprakész információkkal látná el, akkor szenteljen egy kis extra időt arra, hogy saját maga nézze át bizonyos időközönként a honlapot ennek kiderítése érdekében. Például velem is előfordult már, hogy annyira belefeledkeztem egy honlap egy bizonyos részének a promótálásába (pl. egy blog), hogy teljesen figyelmen kívül hagytam a többi kritikus részt (pl. az azóta eltelt időben kiadott új termékek vagy szolgáltatások egész garmadáját), tehát mindig, mindig, mindig ténylegesen nézze át a honlapot, amin dolgozik, olyan gyakran, amilyen gyakran csak tudja.

Győződjön meg arról, hogy a közösségi médiával foglalkozó csapat tud a legutóbbi, Ön által írt tartalomról, hogy azt népszerűsíteni tudják minden lehetséges csatornán, különösen akkor, ha nem egy blogbejegyzésről van szó, amit azonnal látnának. Sok információt nyerhet ki a maga számára egy adott márka közösségi média oldaláról is, tehát mindenképpen vessen egy pillantást arra, hogy ők kiket követnek és őket kik követik, és így talán felfedezhet néhány jó linkszerzési lehetőséget.

Ha arra kérték meg, hogy egy olyan oldalhoz építsen linkeket, amelyre a cég vagyonokat költ a kattintás alapú hirdetésekkel (PPC – pay per click) ÉS az az oldal emellett az első a rangsorban az organikus keresési listán ugyanazt a horgonyt (link kattintható része) használva, mint a fizetett kulcsszónál, feltétlenül szóljon. Ha valamilyen feladatot tekintve már valaki elérte a kívánt eredményt, akkor érdemes inkább hátralépni és más feladatra összpontosítania. Bár lehet, hogy nem akarnak majd egy új feladatba kezdeni, de Ön mindenképpen tudassa velük véleményét és legalább hívja fel a figyelmet erre.

Végül, de nem utolsó sorban, mindig ellenőrizze, hogy valaki nem blokkolta-e véletlenül a robotok hozzáférését az egész honlaphoz. Ha annyi forintom lenne, ahányszor ez már megtörtént… akkor elég gazdag lennék. Ez előfordulhat olyan ügyfelekkel, akik nem használnak tesztkörnyezetet, ez a következménye, ha áttérnek a WordPress (ingyenes és nyílt forráskódú tartalomkezelő rendszer) használatára vagy, ha csak valamit elrontottak. Sőt, sajnos ez már velem is előfordult.

hogyan3

Amivel mindig tisztában kell lennie

Például a küszöbön álló változtatásokkal, amik hatással lehetnek a munkájára. Megszűnik egy termék a jövő héttől? Nagymértékű URL változás várható? Új domain nevük lesz? Az egész honlapot teljesen megújítják? Megszüntettek egy oldalt, amely néhány nagyszerű linknek köszönhetően – amely linképítés az Ön munkája – magas létjogosultságú oldal lett, és ezek a linkek nincsenek átirányítva? Ez utóbbi korábban elég nagy problémát okozott már nekem.

Nagyobb állásidő betervezve. Elég nehéz akkor jó linket kapni, amikor a honlap leállt. Bár nagyon szeretném azt mondani, hogy mi ellenőriztük, hogy a honlap működik minden nap, amikor elkezdjük tájékoztatni az összes ügyfelet, de sajnos nem lenne igaz. Ha tetszik, ha nem, mi bizony azt feltételezzük, hogy a honlap működik addig, amíg valaki az ellenkezőjét nem mondja nekünk.

Valami igazán nagy durranás vagy újdonság megjelenése közeledik? Még akkor is, ha a közeljövőben nem fog linképítéssel foglalatoskodni például egy ünnepi promócióhoz, nagyszerű módja ez egy webmester figyelmének felkeltésére, amikor a tájékoztatást végzi. Most hétvégére terveznek egy nagy leárazást, de csak a leggyorsabb ügyfelek számára? Akkor tudassa ezt a webmesterekkel a tájékoztató e-mailben, még akkor is, ha egy bizonyos forráshoz szeretne most linkeket kapni.

Kérdések, amiket mindig fel kell tennie

Hogy lehetek állandó kapcsolatban a többi csapattal? Konferenciahívások vagy Skype havonta? Személyes találkozók? Valamilyen projektmenedzsment rendszer segítségével, amihez mindenkinek van hozzáférése és már használatban van? Az Evernote jegyzetszerkesztő alkalmazás vagy az Evernote új Work chat szolgáltatása segítségével? Én egy teljesen elvakult Evernote rajongó vagyok és kipróbáltunk már más jegyzetelős alkalmazást is némelyik link-projektünk elrendezésére, de néhány munkatársunknak nem működött valami jól, tehát inkább a legegyszerűbb módszert választottuk, az e-mailezést. Nagyon fontos, hogy olyan kommunikációs módszert találjanak, ami mindenkinek megfelel, mert különben nem fog működni az egész dolog.

Hogyan tudathatnám a leghatékonyabban a munkatársaimmal azt, hogy most éppen min dolgozom? Hetente újabb telefonhívások vagy e-mailek? A legtöbb ilyen jellegű tájékoztatást e-mailen szoktam rendezni, viszont némelyik ügyfél inkább havonta egy telefonbeszélgetést szeretne velünk, az IT szakembereikkel és a keresőoptimalizálást folytató csapat vezetőjével megejteni. Vannak olyan ügyfelek is, akik mintha nem nagyon foglalkoznának azzal, hogy mi mit is csinálunk, ami feltételezésem szerint azt jelenti, hogy bíznak bennünk (inkább csak remélem, hogy ez az oka), de még ilyenkor is tájékoztatom őket a folyamatról minimum havonta egyszer.

Megadná az Analytics és Webmestereszközök fiókjának (Bing és Google is) hozzáféréséhez szükséges adatokat? Rendkívüli módon utálom az ügyfelet megkérdezni arról, hogy bizonyos oldalak hogyan szerepelnek a rangsorban, amikor én magam is meg tudom azt nézni. Annyira sok hasznos információ található ezekben az eszközökben, hogy kár lenne megtagadni tőlünk az ezekhez való hozzáférést.

Hogyan jusson dűlőre az ügyféllel az együttműködést illetően?

Ez bizony egy nagyon kényes kérdés lehet. Korábban már lemondtam néhány (szerencsére volt) ügyfelemről, akik nyíltan visszautasították az olyan kérdéseim megválaszolását, amik közvetlenül érintették a munkánkat. Minthogy mi egy linképítésre specializálódott cég vagyunk, sokan úgy gondolkodnak rólunk, hogy mi csak azok a srácok vagyunk, akik építik a linkeket és hozzá se szólunk más témához, tehát a mai napig is harcolnunk kell azért, hogy néha egyáltalán csak hajlandóak legyenek meghallgatni. De van itt valami: ha éppen kapcsolatépítést végzünk egy „mit hogyan?” útmutató linképítésével kapcsolatosan, amelyet illetően nemrégen úgy döntött, hogy gyorsan pár, egy bloghálózatra feldobott linket szerez, ami számunkra és Önnek is elég rossz hír. Ugyanis ha nem tudjuk megmondani, hogy más mit csinál, akkor az azzal kapcsolatban fennálló veszélyekre sem tudjuk figyelmeztetni. Nem ülünk egész nap arra várva, hogy az oldalán lévő linkekről riportokat futtassunk minden nap, tehát ha holnap 500 új link lép életbe ennél a „mit hogyan?” útmutatónál, beletelhet egy kis időbe, amíg tudomást szerzünk erről.

Az az egyik oka annak, hogy nagyon hasznosnak tartom a köztem és az ügyfél között lévő nagyfokú együttműködést, hogy előhozakodhatok egy általam fantasztikusnak tartott ötlettel, de egy másik csapat terveitől függően ez attól még lehet egy hatalmas katasztrófa is különböző okok miatt. Nem szeretnék hibázni vagy komoly erőfeszítést tenni egy olyan dolog érdekében, ami szükségtelenné válik a későbbiekben, ugyanis ez az ügyfél pénzének a pazarlása. Mondjuk, hogy én most egy olyan szolgáltatással összefüggésben végzek tájékoztató jellegű munkát, amelyet éppen készül megszüntetni és valami teljesen más szolgáltatásra lecserélni és egyáltalán nem érzi ezt fontosnak közölni velem annak ellenére, hogy hónapok óta azon dolgozom. Egyszer csak észreveszem, hogy hűha, az eddig általam megcélzott fogadó oldal most egy 404 hibaoldal, amivel kapcsolatban az elmúlt pár hétben 200 webmesternek küldtem e-mailt. Mialatt én ezeknek a webmestereknek éppen annak a fantasztikus szolgáltatásnak az előnyeit ecseteltem, ami már nem is létezik, addig bemutathattam volna nekik az új szolgáltatást is, tehát az ügyfél ilyenkor arra költött rengeteg pénzt, ami már nem is létezik. Tudja, hogy milyen kellemetlen helyzet egy webmesternek, ha azt kell mondania Önnek, hogy az az URL, amit ebben az elképesztő e-mailben küldött nekik egy 404 hibaoldal vagy, hogy átirányították őket a főoldalra? Akkor mit mondana? „Oh, elnézést kérek, ezt nekem nem mondták.” Akkor biztosan egy jól informált márka nagykövetének fog majd tűnni.

Ezzel összefüggésben meg kell bizonyosodnia arról, hogy tájékoztatja a másik csapatot az Ön tevékenységéről és viszont. Mi van akkor, ha több linkekkel foglalkozó csapat is van és az Ön tudta nélkül mindenki más is ugyanazzal az oldallal van elfoglalva, amin Ön is dolgozik? Eléggé furcsán festene a dolog, ha egy céloldalhoz 50 link kapcsolódik, míg egyetlen link sincs az összes többi oldal irányába a honlapon két hónapnyi megfeszített munka eredményeképpen.

Végül ez nagymértékben függ Öntől is. Az ügyfelek nem mindig gondolják úgy, hogy mindent el kellene mondaniuk Önnek, úgyhogy kénytelen megtenni azt, ami az Ön dolga, tehát tegyen fel kérdéseket. Ismerje meg a másik csapatot, és ha lehetséges, folyamatosan maradjon velük kapcsolatban. Meglátja majd, mindenkinek hasznára fog válni ez a kis extra együttműködés.

 

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 329 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 287 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 295 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu