A SEO felnőtt lett. Több mint egy évtizede még tele volt „gazdagodj meg gyorsan” sémákkal, ahol a vállalkozás és az ügyfél közötti kapcsolat nem képezte lényeges részét a stratégiának, vagyis, hogy minél több látogatót vonzzanak egy weblapra. Ez a két dolog teljesen elvált egymástól.

Még az úgynevezett white hat („fehér kalapos”) SEO-val dolgozó szakemberek figyelme is inkább a különféle taktikákra irányult. Ezek valójában közelebb álltak a Google webmestereknek szóló útmutatójához, mint a black hat („fekete kalapos”) SEO-sok által űzött praktikákhoz, de a legtöbb esetben ezek még mindig csak taktikák voltak.

A keresőoptimalizálás történeti feladatát két területre lehetett osztani az elérni kívánt hatás alapján:

  • Egy kicsit megbabrálni az oldalon a biteket, és keresőbarátabbá tenni.
  • A webhelyre mutató linkek beszerzése, de ahhoz már túlságosan elfoglaltak vagyunk, hogy együttműködjünk, úgyhogy azt nem kell tudnia, hogy azokat honnan is szereztük.

Ezeknek a nagy része a fekete mágiához volt hasonlatos és a keresőoptimalizálás által foganatosított intézkedéseket nem értette a szakma egy része. Erre nem is volt szükség. Mindez csak taktika volt.

Szerencsére mindez változóban van! Itt van egy kis összefoglalás azokról az átalakulóban lévő jelenségekről, amikkel már találkozhattunk:

Alapvető feladat

Régi iskola

Új iskola

Title tag-ek

Az oldalon a legfontosabb kulcsszó, sokszor ismételve és több változatban is

Az oldalon a legfontosabb kulcsszó, a rákattintásra ösztönöz

Címsor tag-ek

H1 tag használata, ami a címsor tag gyengébb változata

Arra ösztönzi a látogatót, hogy elolvassa az egész oldalt

Szövegtörzs

Az írónak adnak egy listát a kulcsszavakról, hogy azokat használja az oldal szövegének megírásakor

Az írónak adnak egy témát, hogy írjon arról egy lenyűgöző szöveget

Belső linkek

Bőséges horgonyszöveg linkek nagy tömbjei

Milyen linkeket szeretnének látni az oldalon a felhasználók?

Használhatóság

Az meg mi?

Egy SEO terv elkészítésénél egy lényeges szempont

Linképítés

Ne aggódjon, intézek majd egy csomó különféle domaint, természetesen horgonyszöveggel teli linkekkel egyetemben, Önnek semmit sem kell tennie

Láthatóság

Vendégposztok/

Vendégvélemények

A lehető legtöbb különböző domain

Jól látható hasábok és kisszámú, mérvadó vendégposzt/vendégvélemény

Horgonyszöveg

Teletömve kulcsszavakkal

A cél a márkaépítés

Közösségi média

Nem használja

Egy erős „belülről vezérelt PR csatorna”, ami a láthatóságot javítja (és igen, a linkek is)

Google Plus

Kísértetváros

Egy erős réteg az összes Google termék és szolgáltatás mellett

 Title tag: az adott weboldal fejléc szövegkörnyezete

A szakma kiegészülve:

A fenti táblázatból is tisztán kiolvasható, és most biztosan nagyon meglep mindenkit ez a tény, de a keresőoptimalizálást már nem lehet egy pajtából működtetni. A SEO szakembereknek már olyan tényezőkkel is számolniuk kell, mint a márka, a hírnév, a felhasználók elégedettsége, a használhatóság, és általánosságban szükségük van egy komplexebb, teljességre törekvő világlátásra.

Azonkívül a szakma másik részének a keresőoptimalizálást a saját tevékenységének a szerves részének kell tekintenie. A keresőprogramoknak azért még mindig szükségük van egy kis segítségre:

  • Az adott honlapon az összes oldal megtalálása (felkutatás). Erre a célra vannak az XML oldaltérképek, és ehhez sok más szempont is hozzáadódik.
  • Annak a megértése, hogy egy adott honlapon az oldalak miről szólnak (relevancia). Erre találták ki a Schema-t, és, hogy miért van még mindig szükség arra, hogy elgondolkodjuk a honlap oldalaira helyezett tartalmon.
  • Annak az eldöntése, hogy az adott honlapot hova rangsorolják (fontosság). A linképítés mindig is a keresőoptimalizálás ezen aspektusára helyezte a hangsúlyt, és a márkaépítés, hírnév és a tartalommarketing új, még inkább teljességre törekvő megjelenésében még mindig segíteni kell a keresőrobotoknak megértetve velük azt, hogy egy adott témában az Ön honlapja az egyik legjobb.

Ezt a három területet, a Felkutatást, a Relevanciát és a Fontosságot továbbra is művészetnek és tudománynak tekinthetjük, amelyek mind a keresőoptimalizálás területéhez tartoznak, valamint a szakma egy részének nagyon is szüksége van erre a szakértelemre. Ez hatással van a PR-re (public relations – „közönségkapcsolat”), a marketingre, a termékmarketingre, és igen, az ügyvezetési menedzsmentre is. Az összes itt felsorolt ágazatnak szüksége van keresőoptimalizálási iránymutatásra, és a SEO csapatnak is szüksége van a fenti területek iránymutatására.

A sikeres SEO törekvéseket valójában egy nagyobb marketing terv részének kell tekinteni, de ennek a tervnek egy fontos és egységes összetevőjének.

A közösségi média és a keresőoptimalizálás

Ez a két dolog valójában ikrek, akiket a születésnél választottak csak szét. Mindkettő arra hivatott, hogy egy adott oldal és egy márka láthatóságát növelje, és mindkét módszer képes a másik hatását növelni jelentős mértékben. Az alábbi ábra a tartalommarketing „hogyan”-járól szól.

Ahogy Ön is láthatja, egy jó tartalom határozottan segíti a közösségi médiákon elért sikereket, ahogy a keresőoptimalizálás a láthatóságot. Másfelől egy erős jelenlét a közösségi médián biztosíthatja, hogy annak az erős tartalomnak nagyobb láthatósága legyen, az adott tartalomra visszautaló linkekkel. Végül, a befolyással bírókkal történő kapcsolatépítés (a közösségi médiában, a PR, a marketing és a vezetői hálózatépítés területén) segíthet felgyorsítani az egész folyamatot.

Úgy tűnhet ez az egész, mint egy hatalmas egyesített folyamat, nem? Hát persze.

A Google+ szerepe

Miért is van nekünk szükségünk a Google+-ra? Hiszen az egy szellemváros, nem? A Facebook és a Twitter nagyszerű dolog, ez a kettő miért ne lenne elég? A Google+-szal kapcsolatban három főbb sajátságot kell kiemelni, amelyek a következők:

  1. A Google Plus egy fantasztikus hálózat arra, hogy kapcsolatokat építsen és tartalmakat osszon meg.
  2. A Google Plus nagyon lendületes és élénk, ezért azok, akik azt mondják, hogy ez egy szellemváros, nem is néztek igazán utána ennek a platformnak.
  3. Az összes Google szolgáltatás közül a Google Plus az egyik legjobb, úgyhogy csak a saját felelősségére hagyhatja figyelmen kívül.

Felettébb érdekes, hogy a Google nem tett különbséget aközött, hogy ’mi a Google’ (’what is Google’), és aközött, hogy ’mi a Google Plus’ (’what is Google Plus’) a keresési eredményekben. Erről gondoljanak azt, amit csak akarnak, de a Google már elég régen egyértelművé tette, hogy a Google+ a Google szerves része, és ténylegesen az egyik legfontosabb is a szolgáltatásaik és termékeik közül. A Google-nak ez a hozzáállása lényegesen eltér attól, amit a Google Buzz, a Google Wave és más korábbi közösségi médiában történő kísérletezés kapcsán tapasztalhattunk.

Összegzés:

Az Új iskola tagjainak tekinthető SEO szakemberek egy nagyobb csapat, egy egyesített marketing csapat tagjai. Valóban nem tekinthetünk el a keresőoptimalizálás technikai jellegétől sem, mint ahogy a fejlesztőcsapattal való szoros együttműködéstől sem. Nem lehet ezeket szétválasztani, nem dolgozhatnak már elszigetelve.

Azonkívül a sikeres marketing csapatok felismerték, hogy a közösségi média és a keresőoptimalizálás is egy tágabb értelemben vett marketing terv része. Egy időben nagyon sok helyen egyszerre kell jelen lenni, amennyiben egy nagyobb vállalkozást szeretne építeni. Egyszerűen fogalmazva, ott kell jelen lenni, ahol a lehetséges ügyfelek is vannak. Ha Ön nincs ott, attól még a versenytársai ott lesznek.

Még sok időnek kell eltelnie ahhoz, hogy egy egyesített szemléletmód a digitális médiáról széles körben kialakulhasson az üzleti szférában. De pont ez teszi ezt a jelenséget egy kedvező lehetőséggé sokak számára. Még mindig fennáll a lehetősége annak, hogy megragadja ezt az alkalmat és a versenytársaival szemben előnyre tegyen szert. Carpe diem!

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 422 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 388 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 398 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu