Nagyon sok olyan TV műsort és weboldalt lehetett hallani és látni, amelyek témája a végső apokalipszis utáni túlélés volt. Mindegy, hogy a vég nukleáris tél, globális klímaváltozás vagy a zombik által előidézett vegyi fegyverek, esetleg az elragadtatás formájában köszönt majd ránk, ki hogyan képzeli el a világ végét. De nem mindenki készült fel rá.

Nem mindenkinek jelenti a megerősített búvóhely a katasztrófára való felkészülést. De azért néha nem is annyira őrültség elgondolkozni azon, hogy mi fog történni a világvége eljövetelekor, főleg akkor, ha ez a honlapunk végét is jelenti majd.

Legalábbis az utóbbi években (megkésve bár, de boldog szülinapot, Penguin 2.0!) sokan megtapasztalhattak egy webes kataklizmát. A legtöbben rengeteg időt és pénzt öltek a romok eltakarításába, néhányan visszaszerezték korábbi pozíciójukat, de a többieknek nem sikerült összeszedniük magukat.

Mi történik, ha a legpesszimistább forgatókönyv válik valóra? Mi lesz, ha az oldalára lesújt a Penguin vagy egy manuális büntetés, és nem lehet sehogyan sem visszahozni a halálból? Mi lesz, ha az a néhány értékes, forgalmat generáló kulcsszavas kifejezés eltűnik az első tízből?

Amennyiben már megesett Önnel hasonló a múltban, és még mindig nem sikerült felépülnie a csapásból, akkor gondolkozzon el valamin. Egy olyan új, fenyegető valósággal szembesülhet, ami azon dolgok nélkül hagyja magát, amikre mindig is számított. Úgyhogy talán eljött az ideje az utolsó ítélet lehetőségének.

Tegyük fel, hogy véget ér az a korszak, amiben bármilyen kifejezéshez lehetett linket vásárolni. És most hogyan tovább?

Ragadja meg azt a keveset, ami még maradt.

Miután a múlt főbb körülményeit már nem lehet figyelembe venni, hová vezet mindez? Amennyiben még mindig van egy kis forgalma, akkor ez még nem a teljes leépülés.

Minden bizonnyal 10 másik keresési lekérdezés hoz annyi forgalmat, mint 1 eddig használt kifejezés. Viszont ugyanolyan üdvös az akármilyen névnek köszönhető növekedés, és az ilyen más kifejezésekből befolyó forgalom is forgalom.

Nem, ez most nem az, amihez eddig hozzászokott vagy, amit el szeretett volna érni mostanra, amikor a helyzet igazán előnyös volt 14 hónappal ezelőtt. De van még valami. Ennek a figyelmen kívül hagyása vagy a számításból való kihagyása ezen a ponton ahhoz hasonlítana, mintha a sivatagban nem állnánk meg az egyetlen oázisban csak azért, mert az nem elég nagy.

A forgalom még mindig nagyon értékes, és sok esetben sokkal értékesebb, mint korábban valaha is volt. Találja meg az összes olyan kulcsszót, amelyekkel az első fogadó oldalai még mindig rangsorolhatóak.

Találja meg azon fő kulcsszavakhoz legközelebb álló változatokat, amik még mindig jelentős súllyal rendelkeznek. Emelje ki ezeket jobban. Találja meg ezen változatok újabb változatait.

Hasznosítsa az oldalán lévő előnyöket. Még akkor is, ha a versenytársai, akik most megelőzik Önt a rangsorban, nem ezt teszik.

Ugyanis nekik nincs szükségük erre.

Akármilyen okból kifolyólag, ők most nincsenek óriási bajban. De, ha kapott valamilyen büntetést vagy a Penguin hátrébb sorolta az oldalát, akkor Ön viszont nagyon is.

Semmiképpen ne mondjon le egyetlen lehetőségről sem, vagy a legkisebb tökéletesítésről sem, amit meg tud csinálni. Bár ez valószínűleg nem juttatja vissza a korábban elfoglalt helyére, de ha a lakomának vége, a morzsákból még összeszedhet magának valamit.

Érjen el többet kevesebb ráfordítással.

Ha még nem érte el a korábbi forgalmát, akkor itt az ideje kigondolni, hogy hogyan hozza ki a legtöbbet a jelenlegi látogatóiból.

Kötelezze el maga mellett a mostani ügyfeleit hűségprogramokkal, hírlevelekkel, e-mail kampánnyal és közösségi média jelenléttel – akármivel, amivel csak rávehet valakit arra, hogy visszatérjen Önhöz vásárolni. A visszatérő vásárló minden üzlet éltető ereje. Alapvetően sokan elmulasztják ezt figyelembe venni, amikor könnyebbnek tűnik egyszerűen csak a mennyiséget növelni, mint megerősíteni a márka és a fogyasztó közötti köteléket.

Ez a legmegfelelőbb idő arra is, hogy a korábban a linkvásárlásba ölt forrásokat most a felhasználói viselkedés elemzésére fordítsa. Ha a jelenlegi forgalmával 5 %-os konverziós rátát (egy adott honlapon azon látogatók aránya, akik vásárolnak vagy egyéb kívánatos műveletet végeznek) ért el, több látogatóval minden bizonnyal magasabb konverziós ráta érhető el, de, ha a felhasználói élmény javításán dolgozik egy kicsit és ezt az arányt meg tudja növelni, akkor nagyobb konverziót (üzleti cél teljesülése) érhet el változatlan látogató-számmal.

Amennyiben a ROI (Return on investment, befektetésarányos megtérülés) és a végeredmény számít a leginkább, a rangsorolás és a forgalom az ezek eléréséhez szolgáló eszközök. Annak a megértése és feljavítása, hogy egy ügyfél miért szakítja meg a vásárlást vagy hagy figyelmen kívül egy cselekvésre való felhívást, szintén egy hasznos eszköz ugyanazon cél eléréséhez. Csak az kell hozzá, hogy azon gondolkodjunk, hogy mi kell az embereknek, ahelyett, hogy a keresők elvárásainak próbálnánk kizárólag megfelelni.

Változtassa meg az üzletét.

Mindenféle fejlődés alapja a változásokhoz való alkalmazkodás. Egy állat, egy faj a változó környezethez alkalmazkodik és azok, akik közülük a legeredményesebben teszik ezt, túlélik a változást és így továbbadják génjeiket. Legalábbis Neil deGrasse Tyson asztrofizikus szerint.

Egy üzletnek ugyanilyen beállítottságra van szüksége ahhoz, hogy túléljen és növekedjen. Fel kell készülni a változásra, hogy időben reagálni tudjon a környezetváltozásra oly módon, hogy le tudjuk gyűrni az elénk gördülő akadályokat.

Az, hogy hogyan alkalmazkodik, teljesen önmagán áll. A kulcs lehet egy új termékcsalád vagy eredeti tartalom. Bármi, ami különbözik attól, amit a múltban fel tudott kínálni.

A fent említett lehetőségek bármelyikének segítségével a sokszínűség elérése új piacokat nyithat meg és így a kulcsszó relevancia új területeit is, amik korábban nem voltak elérhetőek az Ön számára. Szó szerint a működési terület és az Ön által felkínált szolgáltatás változatossága teljesen új tényezőket vonz be és így olyan lehetőséget nyithat meg, ami új forgalmat generál, az oldal újbóli felkeresését ösztönzi és javítja a felhasználói élményt.

A stratégiai adaptáció is helyénvaló egy ilyen helyzetben. Egy egyéni identitás nélküli üzlet bár működhet, de most ez egy remek alkalom arra, hogy egy egyedülálló, irányadó hangot mutasson be.

Szintén itt az idő arra, hogy interaktív legyen a közösségi fórumokon a felhasználóival, hogy sokat beszélgessen az emberekkel és ne csak közzétegyen új tartalmat vagy hirdetést. A stratégia magába foglalhat olyan emberekkel való együttműködést is, akik másféle vagy szélesebb közönséghez szólnak, mint Ön.

Építse újjá a civilizációt.

A fent említett dolgok közül egyik se állítja vissza a korábban elvesztett kulcsszavaknak köszönhető állapotot. Viszont életben tarthatják, amíg megpróbál alkalmazkodni az új körülményekhez.

Próbáljon meg ne azon keseregni, hogy mit veszített el. Ne rekedjen meg a Google eredményeinél, hogy bármilyen adott kulcsszóra Ön legyen a legjobb helyen.

Ehelyett koncentráljon az adott tárgyon belüli szaktudásának, szolgáltatásának és minőségének tökéletesítésére, aminek köszönhetően a felhasználók jobban fogják szeretni. Ha az még csak az út eleje, még mindig képes lehet kimászni ebből a szorult helyzetből és újra domináló tényezőként felbukkanni az iparágában.

Viszont ha most is link vásárlásra költi a pénzét, mint a múltban, akkor ez lehet a túléléshez szükséges utolsó próbatétel. Az, hogy vajon kibírja-e, teljes mértékben a fejlődési hajlandóságától függ.

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 329 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 286 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 295 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu