Minden egyes évben lehet hallani vészjósló hangokat a keresőoptimalizálás haláláról vagy annak olyan alapvető megváltozásáról, hogy ma már teljesen más, mint amilyen régen volt. Általában az ilyen kijelentések rövidlátóak.

Semmi sem áll távolabb az igazságtól.

A keresőoptimalizálás (még mindig) nem halott és addig a napig nem is lesz az, amíg a keresők már nem tudnak jelentős forgalmat a weblapokhoz irányítani (ami nagyon-nagyon hosszú ideig még nem fog bekövetkezni, ha egyáltalán valaha be fog).

Azonkívül, néhány apró kivételtől eltekintve, az egyetlen dolog, ami megváltozott a keresőoptimalizálás terén a véleményem szerint az, hogy a keresőrobotok egyre jobbak a saját szabályaik betartatását illetően. Így azokat, akik inkább a rövidebb utat választják vagy olyan módszereket, amiket a legkevésbé sem tekinthetünk ajánlott eljárásnak, rákényszerítik a saját szabályaikhoz való alkalmazkodásra. Szomorú tény, de sajnos sokan vannak ilyenek.

A keresőoptimalizálás a digitálismarketing területének egyik legfontosabb alkotóeleme, és a hosszútávú sikerhez ugyanolyan úton lehet eljutni, ahogy mindig is.

Általános SEO kampánytevékenységek

A keresőoptimalizálás alapelemei még mindig nagyon fontosak, és ha ezeket pontosan elvégzik, akkor is látványos eredményt hozhatnak. Íme, néhány teendő az alapszintű keresőoptimalizáláshoz, amik viszonylag változatlanul maradtak (ez a lista korántsem tér ki minden részletre):

  • kulcsszó vizsgálat
  • technikai feladatok, problémák elvégzése és megoldása:
    • ismétlődő tartalom
    • URL szerkezet
    • Flash/AJAX/JavaScript
    • Schema.org jelölés
    • XML oldaltérképek
  • belső linkstruktúra megtervezése
  • HTML oldalak on-page optimalizálása
  • videók és képek optimalizálása
  • folyamatos teljesítmény-elemzés
  • digitális marketing csatornák beillesztése

Ez a lista nem lehet teljes mindenki kedvence nélkül: linképítés (az emberek nagy többsége úgy vélekedik, hogy a linképítés is teljesen megváltozott, de az ellenvélekedésem olvasható lentebb).

Ezek közül a dolgok közül egyik sem változott meg olyan jelentősen az utóbbi pár évben, hogy azt kelljen mondani, hogy a keresőoptimalizálás egészében véve egy új gyakorlattá vált volna, mint ami előtte volt.

Természetesen kevesebb adatot kell átböngészni (Köszi, Google!), ezen kívül abban is változtak a dolgok, hogy a keresők hogyan kezelnek néhány technikai kérdést, például a kanonikus tag-eket, rel=alternate tag-et (egy adott oldal alternatív elérési lehetőségeinek megjelölése) és a schema jelölést, hogy néhányat említsünk. Tegyük félre a módszereket egy kicsit, hiszen mindez azoknak a technikai kérdéseknek a megértéséről szól, hogy a keresőrobotoknak milyen problémáik lehetnek az oldalunkkal kapcsolatban, és ezért biztosítanunk kell azt, hogy az oldalunk úgy legyen felépítve, hogy a keresőrobot tudja kezelni az ilyen helyzeteket.

Kulcsszó vizsgálat

Ezen a területen nincs sok változás, kivéve talán a módszerekkel kapcsolatban, amelyek segítségével meg tud bizonyosodni arról, hogy az Ön közönsége milyen szavakra keres rá, amikor olyan terméket, szolgáltatást vagy tartalmat keres, mint amilyen az Öné.

A kulcsszó vizsgálat még mindig az emberi viselkedés lemodellezéséről szól, és arról, hogy megértsük, hogy az emberek hogyan használják a nyelvet a kereséseknél. Csak az adatforrás változott meg kissé és az emberek egyre inkább tudatában vannak a ’hosszú farok’ (long tail: „sok kicsi sokra megy”, kevésbé népszerű, kevesebb konkurenciával rendelkező kulcsszavak) kulcsszavak jelentőségének.

Belső linkstruktúra

Az emberek gyakran mondják, hogy a PageRank (egy oldal fontosságának számszerűsítése) egy halott algoritmus. Bár nyugodtan próbálja ki mindenki, hogy hogyan boldogul egy oldal rangsorolásával bármilyen fontos kulcsszó alapján, amire egyetlen belső link sem mutat, és lássuk, hogy meddig jut.

Nem érdemes az eszköztáron keresztül ostromolni a PageRank-et, viszont célszerű megérteni a PageRank működését és, hogy hogyan befolyásolja az oldala belső linkstruktúrája a rangsorolást, így hamar világossá fog válni, hogy mik alapján rangsorolják az oldalakat a keresőmotorok, és nem csak a Google.

Elhanyagolható technikai változások történtek az elmúlt évek alatt. Például a PageRank-szobrászat nem működik már, ugyanis a PageRank, ami másképpen átmenne egy linken, aminek van egy nofollow tag-je (a robot nem indexeli az oldalt és nem követi a kimenő linket), nincs újra szétosztva, hanem inkább „elpárolog”.

De néhány technikai kérdést leszámítva, amik csak pár módszert érintenek, gyakorlatilag semmi sem változott a belső linkstruktúrának a keresőoptimalizálásra gyakorolt hatásával kapcsolatban (talán még bizonyos elemek fontossága, mint a kulcsszavak specifikussága).

Folyamatos teljesítmény-elemzés

Természetesen fel lehet hozni, hogy a legutóbbi változások a kulcsszavak terén a keresőoptimalizálásban elért eredményeink felmérésének lehetőségére voltak hatással. Ezt senki sem vitathatja. De végülis a keresőoptimalizálásban elért eredmények vizsgálatának céljai még mindig ugyanazok:

  • az adott oldal jövedelmezőségének megállapítása
  • a korábbi teljesítőképességgel való összehasonlítás a javulás megállapítása érdekében
  • az alacsony teljesítményt nyújtó oldalak azonosítása és javítása
  • az összes technikai probléma eltávolítása, amik ronthatja a teljesítményt
  • azon kezdeményezések azonosítása, amik ezeken a programokon dolgoznak és bővítik (például a tartalommarketingen alapuló linképítés)
  • olyan adatok használata, amikkel új lehetőségek nyílnak meg

Ezen tevékenységek még mindig nagyon fontosak, habár egyre bonyolultabbá válnak a javasolt kulcsszavakra vonatkozó adatok hiánya miatt.

Linképítés és tartalommarketing

Sokat lehet hallani, hogy a Penguin teljesen megváltoztatta a keresőoptimalizálást. Ezzel nem értek egyet. Csak annyi történt, hogy azután már mindenkinek kellett foglalkoznia a linképítéssel, ami az ajánlott eljárásokhoz kapcsolódik.

A linkek elvileg a relevanciára adott „szavazatok” a tartalom erőssége alapján, amikre a linkek mutatnak. Nagyon sokan foglalkoznak keresőoptimalizálással megbízható módon már évek óta, és még soha semmin nem kellett változtatniuk a frissítések megjelenése után. A Penguin mindössze kirekeszti a számításból az alacsony minőségű linkek értékét, amiknek soha nem is kellett volna beleszámítaniuk.

A linkek szerzése kapcsán az emberek a tartalommarketingről beszélnek, mintha az valami új dolog lenne. A tartalommarketing már az internet megjelenése előtt is létezett és azóta is virágzik.

Bár a tartalommarketing eléggé költséges, időigényes, szükséges hozzá az adott vállalkozásra és természetesen a marketing tervre való rálátás, és elengedhetetlen más digitális marketing csatornákkal való kiegészítése is, mint például a PPC (pay per click: fizetés kattintásonként) és a közösségi média, hogy így maximálisan kihasználhassák a hatékonyságát.

Ezen kívül, mivel nagyon nehéz a ROI-t (Return On Investement: befektetésarányos megtérülés) a linkek alapján megbecsülni, nem ez az első alternatíva általában a marketing-szakemberek számára, akiknek nem könnyű elmagyaráznia a keresőoptimalizáláshoz nem értőknek és azoknak, akik még nincsenek tisztában a tartalommarketing fontosságával a linképítés, a márkafejlesztés, a gondolati vezetés és az ügyfélszerzés szempontjából azon tevékenységeknek az értékét. A tartalommarketing tökéletes példa arra, hogy mindig is mennyire fontos volt a keresőoptimalizálás bevált gyakorlatának alkalmazása az összes többi digitális marketing csatornán keresztül.

A korai időkben, amikor a közösségi médiának még nem volt ekkora szerepe az internet világában, döntő fontosságú volt a PPC (Pay Per Click: fizetés kattintásonként) programot hozzáigazítani a keresőoptimalizálás programjához. És a mai napig is az. Nagyon fontos mindkét csatorna hatékonyságának maximális kihasználása szempontjából annak a megértése, hogy mely kulcsszavak célzottak, mely kulcsszavak ösztönzik a konverziót és melyik nyelv javítja a konverziót mindkét program számára, valamint azon ismeretek alkalmazása a másik program esetén.

A közösségi média uralkodóvá válása után elengedhetetlen lett a keresőoptimalizálás bevált gyakorlatát ehhez is igazítani és bármilyen SEO kampány esetén mindig is döntő szempontként szem előtt tartani. A közösségi médián keresztül elért tartalommarketing eredményeinek kiegészítése sokat segíthet abban, hogy jó minőségű linkeket szerezzünk magunknak. Ugyanez igaz a blogolásra, ami szintén egy fontos SEO eszköz, és nemcsak a linképítés, hanem az új, minőségi tartalmak folyamatos biztosítása szempontjából is.

Számos más közösségi csatornánál is, mint amilyen a YouTube, a Twitter és még sok más, szükségessé vált a keresőoptimalizálással való együtt kezelés már régóta. A speciális taktikákon kívül nem nagyon változott semmi ebben a tekintetben.

A tartalomalkotás tekintetében már több tudatosság tapasztalható azzal kapcsolatban, hogy bizonyos kulcsszavak hogyan utalnak az ügyfélnek a vásárlási ciklusban elfoglalt helyére, különösen a vállalatközi kereskedelemmel foglalkozó weblapok esetén.

Mi változott?

Ha végignézünk a tevékenységek fenti listáján hamar világossá fog válni, hogy míg a taktikák egy kicsit továbbfejlődtek, az alapvető stratégiai teendők és ezen teendők céljai nagyjából változatlanok maradtak.

Az össze keresőrobot arra törekszik, hogy bármilyen kulcsszóra a legrelevánsabb találatokat adja ki a keresési eredményei elején. Ezzel visszatérő felhasználókat nyernek maguknak, amellyel pénzt keresnek a keresők. Így a keresőrobotok előbbre rangsorolással jutalmazzák meg a kiváló tartalmakat.

Ha Ön szeretne a legrelevánsabb találat lenni egy bizonyos kulcsszóra, akkor mindenképpen tartalmat kell szolgáltatnia és végül a támogató üzleti modellt is, ami igazolja, hogy az Ön cégének weblapja miért érte el azt a helyezést.

A rangsorolás legfontosabb eleme a releváns tartalmak folyamatos készítése, aminek nagy értéke van a felhasználók szemében és megkülönböztetik Önt mindenki mástól, aki ugyanazt a helyezést szeretné elérni. Ezzel kapcsolatban semmi sem változott az AltaVista, a Hotbot és a Lycos megjelenése óta.

Viszont van, ami változott az idők alatt, mégpedig, hogy a keresők egyre jobbá váltak a minőség és a relevancia szempontjából hamis jelek kiszűrésében és kirekesztésében. És ezek alapján az emberek nagy többsége jobban rálát arra, hogy mi szükségeltetik ahhoz, hogy egy bizonyos kulcsszóra a találati lista elején szerepelhessenek. Ez a belátás vezetett ahhoz, hogy sokan alkalmazzák marketing tevékenységeikre is később.

De nem azért, mert a SEO új, hanem mert egyre több ember értette meg, hogy mit is jelentenek valójában a keresőoptimalizáláshoz ajánlott eljárások az üzleteik számára.

Befejezés

Ha legközelebb valaki megpróbálja Önnek elmagyarázni, hogy a keresőoptimalizálásnak vége, vagy, hogy a keresőoptimalizálás teljesen megváltozott, ne vegye komolyan.

Inkább azt tanácsolom, hogy hagyja figyelmen kívül az ilyen fecsegést, térjen vissza a keresőoptimalizálás alapjaihoz és alkosson nagyszerű tartalmat, ami releváns a célközönsége szempontjából a megcélzott kulcsszavaiban is, foglalkozzon a linképítéssel marketing eszközök segítségével, elemezze az eredményeket és folyamatosan helyesbítsen, amennyiben szükséges.

A keresőoptimalizálással még jó ideig számolnunk kell. Még mindig kiváló ROI mutatót eredményez és tökéletesíti a felhasználói élményt, ha jól csináltunk mindent.

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 328 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 286 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 294 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu