Az évnek ebben a szakaszában mindig két dolog történik: visszatekintünk azokra a dolgokra, amelyek megváltoztak, és igyekszünk előre megjósolni az új évben bekövetkező változásokat is.

Mindkét fent említett dolog átgondolása elengedhetetlen, amikor a 2015 évre vonatkozó keresőoptimalizálási stratégiáját tervezi meg, de ezeken kívül is még nagyon sok fontos teendője maradt.

Ugyanis ekkor minden lelassul mind a cégek oldaláról, mind a cégen belül, amelynek köszönhetően lesz egy kis ideje kigondolni, hogy mi legyen a következő lépés ahelyett, hogy folyamatosan próbál lépést tartani versenytársaival vagy megelőzni őket, ahogy azt az év 11 hónapjában teszi. Tehát amikor belekezd a 2015-ös keresőoptimalizálási terv elkészítésébe, fogadja meg az alábbi hét tanácsot, és így biztosan erősen kezdéssel indítja majd a következő évet.

Beszéljen a kollegáival

Ez persze természetes: azokhoz az emberekhez kell először fordulnia, akiknek jelentést tesz, akiknek vesztenivalójuk van Önhöz hasonlóan. Mit szeretnének megvalósítani 2015-ben? Mivel nem voltak elégedettek 2014-ben?

Az Ön helyzetétől függően ezek az emberek lehetnek az ügyfelei, az ügyfelei főnökei, az Ön főnökei, az Ön főnökének főnökei, projekt marketing menedzserei vagy az előbb felsoroltakból összeállított bármilyen csoport. Beszéljen annyi emberrel, amennyivel csak tud, így tiszta képet fog kapni a cég jövő évi irányvonaláról.

Kulcskérdések, amelyeket feltétlenül tegyen fel:

  • Van bármilyen új termék vagy termékcsalád, amelyet most kíván bevezetni?
  • Milyen új tendenciák figyelhetőek meg a szakmában?
  • Melyik termék produkálja a legtöbb bevételt az egyes pénzügyi negyedévekben?
  • Mit gondol, min törik most a versenytársai a fejüket?
  • Van bármi, amin véleménye szerint még javíthatnánk?

Hasznosítsa 2014-es adatait

Az egyik kedvenc év végi időtöltésem az adott évben felgyülemlett adathalmaz feldolgozása. Hányszor mondtuk elakadva, hogy „még túl korai lenne megmondani…” vagy „több adatra lenne még szükségem, és csak utána tudnék feltételezésekbe bocsátkozni…”, viszont év végén nem vállalunk (olyan) nagy kockázatot az ilyen feltételezések megfogalmazásával.

Kezdjen a legmagasabb vezetői áttekintéssel és szépen lassan haladjon lefelé, így tisztán átláthatja majd, hogy mi lett elvégezve, mi nem, mi az, ami változott és, ami a legfontosabb, hogy mit tehet azzal kapcsolatban.

Kulcsfontosságú tényezők az összevetéshez:

  • Az egész weboldalra kiterjedő vizsgálat az organikus látogatókat, kattintásokat és az organikus keresésből származó bevételt illetően, összehasonlítva az egyéb forrásból származó látogatókkal, kattintásokkal és bevétellel.
  • Hasonlítsa össze a látogatókat és a bevételt egy grafikonon, és jelölje az oldalt vagy az algoritmust érintő bármely változást is.
  • Organikus kattintások és látogatók kategóriákra lebontva (azaz szolgáltatás- vagy termékkategóriák).
  • Organikus kereséssel kapcsolatos számadatok oldal kategóriánként, összehasonlítva az egyéb forrásból származó számadatokkal oldal kategóriánként.
  • A kulcsszavak fontossági sorrendje és ennek változásai a vizsgált év alatt. Vizsgálja meg ezeket az organikus kattintások adatainak fényében.
  • Az organikus kattintások, látogatók és bevétel a forgalomtípusok szerint felosztva, összehasonlítva az egyéb forrásból származó hasonló számadatokkal.

Azonosítsa a kiugró értékeket: Mi okozhatta a csökkenést/növekedést? Melyik területen kellene javítani, például a magas forgalmat hozó kulcsszavak hol ingadoznak az 5. és a 10. hely között?

Ütemezés

Az egyik legnehezebb feladat a keresőoptimalizálással kapcsolatban az ütemezés és ennek az elmagyarázása a részvényeseknek. A legtöbb nem-szakmabeli azt gondolja a keresőoptimalizálásról, hogy az ugyanolyan, mint bármely másik hirdetési eszköz: az első negyedév egy csúcsidőszak mondjuk az edzőtermi gépek eladása szempontjából, tehát nagyon egyszerű annak az időpontnak a meghatározása, hogy mikor kell elkezdeni reklámozni azokat annak érdekében, hogy az ügyfeleknek eszébe jusson, amikor ilyen jellegű gépet szeretnének vásárolni.

Persze mi tudjuk, hogy a keresőoptimalizálás egyáltalán nem így működik. Nekünk időre van szükségünk ahhoz, hogy fellendítsük az üzletet. Sajnálatos módon – és őrjítő módon – egyszerűen nem vagyunk képesek varázsütésre meghatározni az ehhez szükséges időmennyiséget, de egy megbízható becslés erre három és négy hónap között mozog.

Ez azt jelenti, hogy máris túl késő az első negyedév célkitűzései alapján optimalizálni, és jobban tenné, ha az idejét inkább arra fordítaná, hogy megtervezze a cége által az első negyedév végefelé és a második negyedév elején elérendő célokat

Előrejelzés

Akárcsak az ütemezés, az előrejelzés a másik dolog, ami rendkívüli módon tudja nyugtalanítani a szakembereket a tervezés során, és most is a reklámozással ellentétben nincs semmilyen képlet, amely segítségünkre lehetne a várható forgalom és a bevétel megbecsülésében.

Az átkattintási arány (CTR – click-through rate) áttanulmányozása, valamint a korábbi mérőszámok is segíthetnek a forgalom előrejelzésében, viszont minkét módszer még mindig rengeteg feltételezésen alapul. Ne feledkezzen meg ezekről, amikor majd a részvényeseinek beszámol a terveiről és győződjön meg arról, hogy világosan meg legyenek határozva az elvárások az elejétől kezdve, így később évközben nem érhet senkit sem meglepetés.

Mobiltelefon

Minden egyes évben hallhatjuk azt a jóslatot, hogy a következő év „a mobiltelefon éve” lesz, és persze ez alól 2015 sem kivétel. Ön is biztosan legalább annyiszor hallotta ezt, mint a „legfontosabb a tartalom” kijelentést, de ettől ez még egyáltalán nem lesz kevésbé igaz. Az állandó ismétlés oka inkább az lehet, hogy nagyon kevesen adnak hitelt ennek.

A keresőoptimalizálás mobil eszközökre nagyon nagy üzlet, tekintve, hogy az online forgalom 60 százalékát ez teszi ki, ami hatalmas üzletté teszi ezt az ágat.

Idén a Google bejelentett egy mobiltelefonokhoz tartozó user agent-et („hálózati kliens”, olyan kliensalkalmazás, amely egy elosztott kliens-szerver rendszer kommunikációjában használt hálózati protokollt valósít meg) és bemutatta a mobilbarát weboldalaknak járó címkéjét is. Ezzel együtt néhány változtatás is együtt jár azzal kapcsolatban, hogy a mobilra optimalizált weboldala hogyan fog felépülni kinézetre. Ezzel kapcsolatban sok nagyszerű útmutatót találhat, viszont amennyiben nem használ megfelelő design-t, akkor:

  • ne blokkolja a Googlebot (a Google internetet feltérképező robotja) hozzáférését a mobilra optimalizált oldalhoz.
  • adja hozzá az asztali URL-hez a rel=alternate kódot a mobil URL-nek való megfelelés érdekében.
  • adja hozzá a mobil URL-hez a rel=canonical kódot az asztali URL-nek való megfelelés érdekében.
  • készítsen egy XML oldaltérképet mobil-eszközökre és ezt jelezze mind a mobil, mind az asztali robots.txt fájlban.
  • tükrözze a mobil URL-t az asztali URL szerint.

Többször is ellenőrizze le az átirányításait!

Amennyiben egy olyan nagy weblapon dolgozik, ahol az URL-ek gyakran megváltoznak, akkor egyáltalán nem rossz ötlet az új évet az átirányítás fájl átnézésével kezdeni. Megváltozott valamelyik átirányítás? Van ott 404-es hibaüzenet (a 404-es vagy Nem található hibaüzenet egy HTTP válaszkód, ami azt jelzi, hogy a kliens kapcsolatba tudott lépni a szerverrel, de a böngésző által kért állomány nem található)? Ha igen, akkor mi az új cél?

Remélhetőleg ezek folyamatosan frissültek az oldalakat érintő változásokkal párhuzamosan, de nagyon sok dolog jön fel ilyenkor és egyáltalán nem szokatlan, hogy ezek átcsúsznak a réseken. Túl sok 404 jelenlétét nem szereti a Google.

Kérjen fizetésemelést!

Csak vicceltem, de most komolyra fordítva a szót: az organikus keresés akár 60 százalékkal is növelheti az egész weboldal forgalmát attól függően, hogy egy adott napon éppen melyik forrást veszi alapul. Tehát keresőmarketing szakemberként igazán fontosnak érezheti a munkáját.

Hosszú utat tettünk meg, amíg a munkánkat egy „valódi marketing taktikaként”ismerték el, és ez még csak a kezdet. A legtöbb felsővezető tisztában van vele, hogy mi is az a keresőoptimalizálás, és talán még többen közülük ismerik is ennek az értékét. Ha Ön a felelős a weboldala forgalmáért, akkor gondolja át, hogy ezért megfizetik-e.

Mi jobb dolga lehetne most, minthogy elkészítse a jövő évi keresőoptimalizálási tervét?

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 329 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 286 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 295 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu