A Google Kolibri (Hummingbird) algoritmus frissítése nagy aggodalmat keltett, de végül is a szakmának még jól is jöhet, hiszen felszabadít minket a korlátozott számú, de legnépszerűbb kulcsszavakért történő versengés rabigája alól. Lényegében a Kolibri algoritmus célja a felhasználók által a Google keresőjébe beírt longer-tail (kevesebbet keresett, speciálisabb, általában több szóból álló kifejezések) keresőkifejezésekre adott jobb válasz. Amennyiben az Ön honlapja ezekre a pontosabb keresőkifejezésekre optimalizált, akkor nagyobb eséllyel kerül majd a rangsor élére. Próbálkozzon a niche kulcsszavak (az internetezők által ritkábban keresett kifejezések, de ezekre a kulcsszavakra a versenyzők száma is és minősége is lényegesen alacsonyabb) használatával is, amelynek segítségével akár megduplázhatja vagy megtriplázhatja a fegyvertárában lévő, hasznot hozó kulcsszavak számát.

Ez a cikk abban lehet a segítségére, hogy megértse a kulcsszavak megtalálásnak modern módszereit 4 lépésben a SEO PowerSuit keresőoptimalizáló szoftvercsomag vagy egyéb eszközök használata mellett.

1. Ötletek

A legtöbb keresőmarketing szakértő egyszerűen csak az adott tevékenységhez köthető főbb kulcsszavakat gyűjti össze, majd bepötyögi ezeket egy olyan eszközbe, mint amilyen például a Google Kulcsszótervező (Google Keyword Planner) és a kiadott kulcsszavak listáját a sajátjaként adja el. Azonban a keresési szokások rendkívül gyorsan változna: az interneten kereső felhasználók több száz különféle szóösszetételt is használhatnak ugyanazon egy dolog leírására, tehát ez a módszer több száz potenciálisan hasznot hozó kulcsszót hagy ki a számításból.

Ehelyett próbáljon meg egy sokkal kreatívabb, ötletelésen alapuló megközelítést. Például, ha az irodai bútor kifejezést vesszük, egy kis asszociációs gyakorlat után eszébe juthatnak a székek, asztalok, berendezés és irodatervezés szavak.

De a fenti asszociált szavak egyikét sem fogja a Google Kulcsszótervező megadni, mert kizárólag a megadott kifejezéshez legszorosabban kötődő keresési kifejezéseket képes meghatározni. A niche keresőszavakra való asszociáláshoz először is a fejét használja: gyűjtsön össze annyi kifejezést, amennyit csak tud. Nézze meg a versenytársai honlapjait és blogjait. Ezekből még több kulcsszó-ötletet meríthet, valamint így azt is kiszúrhatja, hogy a versenytársai csak a Google Kulcsszótervező által megadott kulcskifejezéseket használják-e, vagy esetleg egy ügyes kulcsszó-stratégia alapján dolgoznak.

Ezután próbáljon ki több módszert is annak érdekében, hogy előhozakodhasson még több niche kulcsszó ötlettel:

  • Hasonló keresések a Google, Bing és Yahoo keresőkben.
  • Google automatikus kiegészítés funkció használata.
  • Yahoo Search Assist (A keresőkifejezés begépelése közben folyamatosan változó javaslatokat láthatunk arra, mit is kereshetnénk. Magyarul ez egyelőre az általunk addig begépelt szóval kezdődő kifejezéseket jelenti, míg angolul más kapcsolódó kifejezéseket is láthatunk.)
  • A Competition Research eszköz összegyűjti a kulcsszavakat a listában elöl lévő versenytársainak meta elemeiből (a speciális keyword meta elemben kerülnek felsorolásra a weboldal tartalmával összefüggésbe hozható kulcsszavak).
  • A SEMRush eszköz a saját kulcsszó-adatbázisából ajánl fel kulcsszavakat.
  • A Word Mixer eszköz az Ön által megadott kulcsszavakat összekeveri, hogy a kifejezéseknek még több változatát adhassa meg.
  • A SEO PowerSuite Rank Tracker eszköze automatizálja a keresőmotor javaslattevő folyamatát.

További jó kulcsszó-ötletek forrása lehet még a kapcsolódó fórumokon található beszélgetések, a szótárak, valamint a Wikipedia témák szerinti kategóriái és az Ön témájához kapcsolódó cikkek. Minél több keresgélési módszert vet be, annál jobb. Minden egyes módszerrel új ötletekre bukkanhat.

2. Szavak

Most jön majd az igazán tárgyhoz tartozó kulcsszavak kiválogatása. Nézze át a listáját és húzza ki azokat a szavakat, amelyek nem kapcsolódnak szorosan az Ön termékéhez vagy szolgáltatásához – még akkor is, ha azt egy kulcsszó-kereső eszköz ajánlotta. A kulcsszó-kereső eszközök által ajánlott szavak úgy-ahogy hasznosak, de ezek az automatizált eszközök nem emberi lények, így az általuk megadott szavakat alaposan át kell néznie.

Miért nem elég, ha csak a Google Kulcsszótervezőjét használjuk? Valóban gyors és egyszerű, de sajnos gyakran félrevezető is lehet. Például a keresések havi átlagos száma csak egy hozzávetőleges becslés és nem jelzi pontosan a keresési forgalmat. Ugyanígy, a keresési forgalom is jelentősen eltérhet egyik hónapról a másikra. Például az évszakhoz kapcsolódó kulcsszavak, mint a karácsonyi ajándékok 350 000 keresést is elérhetnek decemberben, viszont csak 100-at júniusban. Eközben a versenyadatok az egy adott kulcsszóra ajánlati licitet (az az összeg, amit egy kulcsszóért maximum fizetni kívánunk egy kattintás alapú hirdetési rendszerben) tevő hirdetők számát tükrözi; amennyiben az organikus találati listában szeretne előkelő helyet elérni, akkor ez a szám valójában teljesen haszontalan az Ön számára.

Ehelyett inkább a hosszabb, kevésbé népszerűnek mondható kulcsszavas kifejezésekre kellene koncentrálnia. Ezek a long tail kifejezések nem hoznak az oldalának hatalmas keresési forgalmat, viszont ezekben kevesebb versenytársa lesz majd, így könnyebb lesz felkúsznia az első 10 helyezett közé. Általában ezek sokkal célzottabbak és ezért jobb konverziós ráta (egy hírlevélre való feliratkozás, egy kapcsolatfelvétel-oldalra kattintás, egy bejelentkezési űrlapkitöltés vagy valamilyen áru, szolgáltatás megrendelése, stb, attól függően, hogy milyen weboldalról van szó) is érhető el általuk. Ráadásként még így is magukba foglalják a versenyképes short-tail szavakat (legáltalánosabb, legtöbbet keresett kulcsszavak), így amikor long-tail szavakra optimalizál, akkor egyben a rövidebb, fontosabb szavakra is optimalizálja oldalát.

Amennyiben olyan kulcskifejezéseket keres, amelyek forgalmat hoznak, akkor olyan szavakat válasszon, amelyek kereskedelmi szándékot jeleznek, és nem információvadászatot. Ezzel kapcsolatban a figyelemfelhívó szavak a vásárlás, kupon, kedvezmény, olcsó és szállítás. Ezen kívül egy adott terméket leíró szavak is ide tartoznak, amelyekre a vásárlók rákeresnek, hogy többet tudjanak meg az általuk megvásárolni kívánt termékről: ismertető, legjobb és top 10, valamint a termékkategóriák, speciális termékek és márkanevek.

3. Elemzés

Most, hogy már a kezében van egy nagyobb lista a lehetséges kulcsszavakkal és kifejezésekkel, eljött az idő egy kis elemzés elvégzésére. Ahelyett, hogy a jó öreg keresőforgalom számaira támaszkodna, most inkább használja a kulcsszó hatékonysági indexet (KEI - keyword effectiveness index) és a Kulcsszó bonyolultságot (Keyword difficulty score) annak megítéléséhez, hogy mennyire lesz nehéz előre kerülnie a rangsorban azzal a kulcsszóval. Ezek a mérőszámok számos olyan tényezőt is figyelembe vesznek, amelyek a niche kulcsszavakra vonatkoznak, így lehetősége nyílik a bonyolultságuk alapján rangsorolni a kulcsszavakat.

Azonfelül a nagyobb kereskedelmi szándékkal rendelkező kulcsszavakat is kiszűrheti azáltal, hogy megnézi azok egy kattintásra jutó becsült ajánlati licitjeit. Némelyik kulcsszó költsége többszöröse a többi hasonló kulcsszóénak. Ez azt jelenti, hogy sokkal több ember pályázik ezekre a szavakra a Google AdWords hirdetési rendszerében, mivel azokkal jobb konverziós arányt és nagyobb forgalmat lehet elérni.

4. Piaci verseny

Ahhoz, hogy véglegesíthesse a kulcsszavak listáját, meg kell értenie, hogy mennyire nehéz lesz majd a rangsorban megelőznie a versenytársait mindegyik kulcsszó esetében. Ez a legjobb módja annak, hogy felbecsülje a saját esélyeit.

Az alábbiakban láthatja azokat a tényezőket, amelyeket meg kell néznie a Google első találati oldalain a fontosabb kulcsszavaira:

  • Külső linkek – Tekintse meg az érkezési oldalra mutató külső linkeket. A keresőmotorok a külső linkeket egy bizonyos oldalra leadott szavazatnak tekintik, tehát minél több ilyen link mutat a versenytársa oldalára, annál nehezebb lesz Önnek ezt az oldalt megelőznie a rangsorban.
  • Belső optimalizálás (egy weboldal keresőbarát tulajdonságainak létrehozása, hogy releváns találatként kedvező helyen szerepeljen a találati oldalon) – Becsülje fel versenytársai oldalaival kapcsolatban a belső optimalizálás minőségét azáltal, hogy átfutja a címeket, leírásokat, tartalmat és a belső link horgonyokat (hivatkozás).
  • Tartalom – A felhasználók imádják az egyedi és a hasznos tartalmakat – és a Google is. Vizsgálja át a versenytársai oldalát a tartalmak minősége szempontjából.
  • Domain Authority (a SEOmoz által előre jósolt legjobb helyezése az adott oldalnak a keresőmotor rangsorában) – Legvégül nézze meg a versenytársai oldalainak korát, az Alexa rank értékét (egy adott oldalnak a látogatók száma alapján történő rangsorolása, minél kisebb egy oldal Alexa rank értéke, annál nagyobb a látogatottsága) és a közösségi médiában a népszerűségüket.

Amennyiben pont most vág bele az új keresőoptimalizálási stratégiájába, akkor lehet, hogy el szeretné távolítani az összes olyan kulcsszót, amelyet a versenytársai is használnak a rangsorolás során, még akkor is, ha azok kulcsszó hatékonysági indexe (KEI) magas. Egy adott kulcsszóra jó helyezést elérni kívánó oldalak ezrei mellett el fog tartani egy kis ideig, amíg arra a kifejezésre előrekerül a rangsorban. És ugyanez a helyzet a silány kulcsszavakkal és kifejezésekkel, amelyeknek a legrosszabb a kulcsszó hatékonysági indexe (KEI); ezekért a kifejezésekért kiélezett verseny folyik, viszont alacsony a keresési forgalmuk, úgyhogy az ezekre a kifejezésekre történő optimalizálás ezen a ponton nem éri meg a fáradságot.

A maradék kulcsszavakon kívül azokat válassza még ki, amelyeknek a legjobb a kulcsszó hatékonysági indexe (KEI). Ezután már egy nagy hasznot hajtó és kevésbé felkapott kulcsszavakat tartalmazó listát tarthat a kezében, amely segítségével elérheti üzleti célját.

Amennyiben nehezen megy Önnek a megfelelő kifejezések összegyűjtése, akkor próbálja ki a Rank Tracker eszközt, amely segít megtalálni Önnek a nyereséget hozó kulcsszavakat. Kellemes vadászatot!

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 328 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 286 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 294 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu