A linképítés vonatkozásában a szabályok látszólag mindig változnak, így Jayson DeMers újságíró közkinccsé tette a gondolatait arról, hogy mi a biztonságos, mi nem az, és hogyan menjen biztosra.

Egy nemrégiben megjelent Google+ Hangouts videóbeszélgetésben John Mueller, a Google webmester trendelemzője megválaszolt egy elég gyakran felmerülő kérést: „A bármelyik módon végzett linképítés lehet-e megfelelő módszer?”

A válasza némileg meglepő volt.

„Általánosságban én inkább megpróbálom elkerülni”- mondta, ezzel arra utalva, hogy a linképítés, amit hosszú ideje a keresőoptimalizálás egyik alapvető folyamatának gondolt mindenki, többé már nem ajánlatos.

Mueller ki is fejtette az ezzel kapcsolatos véleményét, mégpedig azzal érvelve, hogy a Google valóban figyelembe veszi a linkeket a rangsoroló algoritmusának részeként, viszont a linkek közvetlen építése nem a legmegfelelőbb módszer erre. Azt állította, hogy azzal a céllal kellene ehhez nekilátni, hogy a tartalom „önmagában is megállja a helyét”, valamint hogy a felhasználók dolgát minél inkább megkönnyítsék a saját blogjaikon és honlapjaikon történő megosztásra.

Ezen kívül nem tulajdonított különösebb fontosságot a linkeknek sem kitartva amellett, hogy a rangsoroló algoritmus nagyon sok különféle tényezőt vesz figyelembe, és a linképítéssel végső soron több kárt lehet okozni egy honlapnak, mintha nem csinálnánk semmit.

A linkek többet ártanak, mint használnak?

Mueller válaszának lényege röviden kissé meglepő. A Google összességében a linképítést már régóta a linkmanipuláció enyhe formájának tekinti.

A Google feladata egy felhasználó által indított lekérdezésre a legrelevánsabb oldalak megtalálása és azok rangsorolása a minőségük és létjogosultságuk alapján. A minőségre/létjogosultságra vonatkozó bármilyen nem organikus módon kinyert jelzés (beleértve a linkeket is) negatívan befolyásolja az adott rangsorolás pontosságát. Mueller számára a linképítés elhagyása összhangban van ezzel az állásponttal.

A Google ezt próbálta kiküszöbölni a Google Penguin-nal, egy frissítéssel a rangsoroló algoritmusában, amely nem veszi figyelembe az általa spam-szerűnek vagy alacsony minőségűnek tekintett linkeket. A túl sok link, vagy túl sok ugyanolyan típusú link, vagy az irreleváns vagy alacsony minőségű forrásból származó linkek mind algoritmus szintű vagy manuális büntetéshez vezethetnek – így már nem csoda, hogy Mueller miért mondta, hogy a linképítés többet árthat, mint amennyit használ.

Bár maga az a tény, hogy a linképítés veszélyes is lehet, egyáltalán nem azt jelenti, hogy mindig az is. Amennyiben a linképítésbe körültekintően kezdünk, szem előtt tartva a sikerhez vezető tényezőket és elkerülve a büntetést hozóakat, biztosan el tud majd kerülni mindenféle kellemetlenséget.

Ez a gyakorlati SEO szakemberek rögeszméje. Tudjuk, hogy a linkek az egyik legjelentősebb tényezők a rangsoroló algoritmusban, tehát a linkek szerzésének elhanyagolása egyáltalán nem a megfelelő stratégia – különösen akkor, ha biztos afelől, hogy a versenytársai is élnek ezzel a lehetőséggel.

A linképítés „megfelelő” módja

Az a legjobb módszer, amiről John Mueller azt állította, hogy a linképítés megfelelő módja. Az a legjobb és leghatékonyabb módszer a linképítésre, viszont kicsit több időt vesz igénybe és több pénzt emészt fel az ilyen munka elvégzése.

A Google azért tekinti a linkeket értékesnek a rangsoroló algoritmusában, mert a bizalom, hitelesség és létjogosultság mutatói. Amikor egy másik honlap az Ön honlapjáról helyez ki linket, az azt jelenti, hogy valamilyen értékes tartalmat talált az oldalán, és ez közvetve sokkal értékesebbé teszi a honlapját.

A saját maga által végzett linképítés ezt az állapotot kívánja előidézni, de ez nem hordoz önmagában semmilyen hitelességet, ugyanis Ön építette azt az adott linket, és nem más helyezte ki a linkjét annak értékessége miatt – és a Google nem szeretné, ha Ön képes lenne önmagára szavazni. Ehelyett inkább azt értékelné, ha magas minőségű tartalmat hozna létre, amely értékes és valószínűleg érdemes a megosztásra.

A legtöbb megosztást elérő tartalmak között vannak nagyon részletesen kidolgozott blogposztok, infografikák és videók. Ne sajnálja rá az időt, és ne féljen több pénzt vagy forrást fektetni az ilyen tartalmak létrehozásába – minél magasabb minőséget képvisel a tartalom, annál több linket fognak kihelyezni róla természetes úton.

Ossza meg a tartalmát a közösségi médián keresztül, és remélhetőleg a többi dolog megoldódik majd magától – a legmagasabb minőségű tartalom önmagában is több ezer linkkihelyezést érhet el, és azon linkek közül egyikért sem kaphat semmilyen büntetést. Az ilyen típusú tartalom folyamatos megalkotása és megosztása kemény munka lehet, ugyanis eredeti, szórakoztató és informatív anyagot kell létrehoznia minden egyes alkalommal, viszont megéri, amennyiben a magasabb létjogosultság elérése a végső célja.

Létezik a linképítésnek egy másik, kétségkívül hatékonyabb módja is, amellyel biztosan nem lesz teljesen passzív a tájékoztatási erőfeszítéseit illetően: vendégblogolás.

A vendégblogolás a többi blogtulajdonossal, szerkesztővel és újságíróval történő kapcsolat kialakításának folyamata annak érdekében, hogy kiérdemelje az általuk írtakhoz történő hozzájárulást. Bármivel is járul hozzá az adott íráshoz, szerkesztői jóváhagyást kell kapnia, mivel az írás tulajdonosának általában azt jóvá kell hagynia.

A vendégblogolásból sokkal több előnye is származhat, mint csak a keresőoptimalizálással kapcsolatos haszon.

Költségek, kockázatok és előnyök

A linképítés valóban többet árthat, mint amennyit használ – de csak akkor, ha rosszul csinálja. Annak a meghatározása, hogy a linképítés megéri-e a fáradságot, számba kell vennie a különféle lehetőségek költségeit, kockázatait és előnyeit.

A linképítés megváltozott az utóbbi évek folyamán. Korábban a „legjobb módszernek” gondolták a cikkatalógusok, honlapkatalógusok, közösségi könyvjelzők stb. oldalain kihelyezett, sok kulcsszót tartalmazó linkek megszerzését. Most ugyanezek a taktikák csak csökkentik a honlapja értékét (vagy ami még rosszabb, manuális büntetést fog kapni).

Manapság a minőségi tartalom közzétételével – mind a saját honlapján, mind azon kívül - kiérdemelt linkek meglehetősen több haszonnal fognak járni az Ön számára mindenféle kockázat nélkül, viszont többe is kerül, mint az utóbbi évek linképítési taktikái. Sokkal több időt, pénzt és erőfeszítést igényel a sikeres linképítés megvalósítása, mint néhány évvel ezelőtt.

Egy szó, mint száz…

A linképítés egyáltalán nem elhanyagolható és nem kerülendő módszer – végtére is a Google továbbra is értékeli a külső linkeket. Ennek ellenére esetleg megfontolhatja a stratégiája korszerűsítését.

Az önmaga bebiztosítására elvégzett hagyományos linképítés és a minőségi tartalommal kiérdemelt linkekre történő koncentrálás a világon a legjobb megoldás – a tartalomalapú linkek értéket és alacsony kockázatát, valamint az alacsonyabb költségű hagyományos linkek állandóságát és kiszámíthatóságát tudhatja maga mögött egyszerre.

A két módszer összekovácsolásával kényelmesen a költségkeretén belül maradhat, miközben fokozatosan és megbízható módon építi a létjogosultságot; és, ameddig okosan használja a hagyományos linképítési gyakorlatát, egyáltalán nem kell aggódnia a büntetés miatt.

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 329 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 286 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 295 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu