A linképítés fontos, viszont nagyon veszélyes is lehet, ha nem tudja, hogy mit csinál. Ma Neil Patel cikkíró osztja meg velünk etikus módszereit a linképítéssel kapcsolatban.

Mindegyik tisztességes SEO szakember tisztában van azzal, hogy a „linképítés”, miközben szükséges, potenciálisan veszélyes is lehet.

Sokak fejében a „linképítés” egyenlő a korábbi évek spam-szerű, etikátlan keresőoptimalizálási technikákkal; mégis a magas minőségű linkek a keresők által használt, messze a legnagyobb súlyú, a honlap szerkezetén kívüli tényezők.

A Google már eljutott arra a pontra, ahol már nem lehetséges válogatás nélkül linkeket építeni egy oldalhoz és várni a jó helyezést a rangsorban. Próbálja csak ki, és büntetést fog kapni érte.

Tehát hogyan tudja biztonságosan építeni a linkjeit 2015-ben? Továbbra is a rendelkezésére áll számos helyénvaló és megfelelő módszer. Kövesse az általam leggyakrabban használt öt technikát.

1. Vendégblogolás, amire vegyen rá másokat is

Ahogy bármilyen technikával kapcsolatosan, a vendégblogolással kapcsolatban is óvatosnak kell lenni. A Matt Cutts-tól, a Google webspam elleni csoportjának vezetőjétől származó bejelentés, miszerint a „vendégblogolásnak leáldozott”, csak részben igaz. A Google számos jelentősebb bloghálózatot letaszított a semmibe, ezzel azt jelezve, hogy tényleg komolyan gondolták a spam-szerű vendégblogolás megbüntetését. Nagyon is valószínű, hogy a Google továbbra is finomítani fog az algoritmusán, hogy kigyomlálja a vendégblogolás többi ehhez hasonló és kevésbé megbízható formáját.

Viszont megmaradt és meg is fog maradni a vendégblogolásnak egy erős és megbízható oldala. És én erre szeretnék kitérni.

A vendégblogolás önmagában nem a vendégblogok megszerzésének módszere. Ha egy honlaptulajdonos vagy egy szerkesztő megbízza, hogy készítsen egy magas minőségű tartalmat, akkor ezzel nem adnak arra engedélyt, hogy a saját oldalára mutató visszamutató linkeket helyezzen ki az adott honlapon. Ehelyett azzal bízták meg, hogy írjon kiváló tartalmat, amelyet az olvasóik imádni fognak.

Amennyiben már írt ilyen jellegű cikket vagy van lehetősége néhány más, Ön által írt cikket megemlíteni, akkor valószínűleg kaphat egy linket.

Engedjék meg, hogy nagyon világosan fogalmazzak most a vendégblogolásról és annak a visszamutató linkekhez fűződő kapcsolatáról. A vendégblogolás célja egyáltalán nem a visszamutató linkek. Abban a pillanatban, hogy Önnél erre megy ki a játék, a honlapok és a szerkesztők azonnal tudni fogják az igazságot és kiszavazzák a játékból.

Bár, ha a vendégposzt szövegkörnyezete, tartalma és témája megköveteli, akkor beletehet egy saját anyagára mutató linket. A cél, hogy a lehető leghasznosabb, legérthetőbb és leginformatívabb legyen az adott cikk.

Ne felejtse el, hogy a vendégblogolás jól járható út a remek visszamutató linkek kiérdemlésére. Amennyiben a cégénél vannak még meghatározó szakemberek, akik tehetségesek és hajlandóak írni is, akkor bátorítsa őket arra, hogy vágjanak bele a vendégblogolásba. A vendégblogolás egy igen hatékony módszer a személyes márka felépítésére, és a cég nagy hasznára is válik.

2. Készítsen infografikákat

Az infografikák még mindig sokat segíthetnek a linképítésben? Az AudienceBloom-nál dolgozó Drew Hendricks nemrégiben tette fel ezt a kérdést az általa írt cikkben, és az erre adott válasza is egyértelmű volt:

“Az infografikák még mindig nagyon hatékony eszközei a linképítésnek.”

Igaza is van, bár néhány ellenérvet is felsorakoztatott. Hogy egészen őszinte legyek, az infografikák már nem olyan hatásosak, mint korábban voltak. Manapság ezeket már tömegesen ontják magukból a cégek, amelyek akár egy minimális stratégiával és marketing költségvetéssel is rendelkeznek.

Én magam is látom az infografikák népszerűségének és a linképítésben hasznosítható potenciáljának csökkenését. Egészen 2012-ig az infografikáim átlagosan 876 visszamutató linket hoztak a konyhára. 2012 óta viszont ez a szám 371-re csökkent. Ez 57%-os visszaesést jelent.

A látható visszaesés ellenére még mindig használok infografikákat marketing célokra, mert a látogatóim nagyon hasznosnak találják ezeket. Ezen kívül az így kapott 371 link még mindig soknak számít.

3. Aktivizálja magát a közösségi oldalakon

A tartalom megalkotása a tartalommarketingnek csak az egyik fele. A másik fele annak a tartalomnak a népszerűsítése. 2015-ben a tartalomnépszerűsítés legjobb módja a közösségi médián való jelenlét volt. Ha népszerűsíted a tartalmad, hamarosan linkeket is ki fog érdemelni.

2015-ben az egyik előrejelzésem az volt, hogy a „közösségi média a blogolás sarokkövévé válik”. Nem vállaltam túl nagy kockázatot ezzel a kijelentéssel, hiszen ez a folyamat már elindult, ezt látom a saját oldalaimon is.

Amikor aktivizáltam magam a közösségi médiában, a cikkeimet elkezdték megosztani, terjeszteni, tweet-elni, megemlíteni, újratweet-elni és beszélni róla. A közösségi platformok zsongásának köszönhetően kaptam a linkeket.

Amikor azt mondom, hogy „aktivizálja magát a közösségi oldalakon”, akkor nem csak arra gondolok, hogy lógjon a Twitteren minden nap pár percet. Inkább ezt kellene tennie:

  • Posztoljon ki linket a cikkéhez minden közösségi hálózaton, aminek a tagja.
  • Posztoljon ki linket a releváns LinkedIn csoportokon, aminek a tagja.
  • Ajánlja a posztjait a Reddit közösségi weboldalnak.
  • Ajánlja a posztjait a SumbleUpon felfedezőmotornak.
  • Ajánlja a posztjait a GrowthHackers.com oldalnak.
  • Küldjön közvetlen üzeneteket (DMs – direct messages) azoknak, akiket megemlített vagy a posztjaiban a linkjét kihelyezte (lásd erről a technikáról részletesebben a lenti „kérdezz” részt).

Ez a linkek szerzésének egy közvetett módja. A közösségi visszajelzések nem linkek, és nem érnek fel ugyanazzal a hatással a rangsorolásra, mint a linkek. Viszont ahogy megosztja a tartalmát, a többiek el fogják olvasni, észre fogják venni és elkezdik kihelyezni a linkjeit.

És innen lesznek linkjei.

Hadd szemléltessem is ezt. A BuzzSumo számba veszi a közösségi oldalakon a legnagyobb megosztást elért cikkeket a Search Engine Land oldalról. Itt láthatja az első három helyezettet.

1

  • Az első cikk 15 172 megosztást ért el.
  • A második 10 318-at.
  • A harmadik 8868-at.

És most ezek a közösségi megosztások hogyan válthatóak át visszamutató linkekre?

Az első cikknek 18 310 visszamutató linkje van 1456 domain-ről.

2

A másodiknak 5017 visszamutató linkje 461 domain-ről.

3

A harmadiknak pedig 2626 visszamutató linkje 385 domain-ről.

4

Közvetlen összefüggés van a megosztások száma és a visszamutató linkek mennyisége között.

Nagyon sok SEO szakember büszkén jelenti ki, hogy „Biztosan kiérdemelte a linkjeit!”. Ezzel egyet is értek, de ez nem azt jelenti, hogy egy szerencsés véletlen folytán mindenki egyszerre fedezte fel a nagyszerű tartalmát. Jelen kell lennie és aktívan népszerűsítenie kell a tartalmát.

Ne felejtse el, hogy egyáltalán nem szükséges az újratweet-ekért és megosztásokért könyörögnie. Ha a cikke elég jó, akkor az emberek mindenképpen meg szeretnék majd osztani.

4. Kérjen linkeket

Önmagában tekintve nem tűnhet valami bölcs tanácsnak, hogy linkeket kérjen. A valóságban mégis ez az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy linkeket szerezzen.

Először is hadd mondjam el, hogy mit nem értek a „kérjen linkeket” alatt.

  • Nem arra gondolok, hogy „könyörögjön linkekért”.
  • Nem arra gondolok, hogy „linkekkel kereskedjen”.

Akkor most elmagyaráznám, hogy ez hogyan is működhet. A ConversionXL blog írója, Peep Laja egy remek példa erre. Úgy szokta csinálni, hogy amikor ír egy cikket, akkor „megkeresi azokat az embereket és cégeket, akiket és amiket megemlített a cikkében és azok közül sokan meg is osztják azt a közösségi oldalukon”.

A linkek kérésének ez egy járható útja. Ezt a rövid üzenetet küldi ilyenkor:

“Kedves XYZ! Megemlítettelek téged ebben a blogposztomban: http://www.xyz.com.

Köszönettel: Peep

ConversionXL”

Az üzenet egyszerű, és a kérés sem tolakodó: Segítettem neked. Esetleg te is segítenél nekem ezért?

Ha szeretne, lehet ennél egy kicsit egyértelműbb is:

“Kedves XYZ! Idéztem a cikkedet ebben az infografikában. Mit gondol, esetleg érdekelhetné az Ön olvasóit is?

A linkkérés leghatékonyabb módja olyan emberek megkeresése, akiket személyesen is ismer. Egy kicsit ijesztő lehet, ha Ön által nem ismert emberektől kér linkeket. Bár működhet a dolog, viszont sokkal kevésbé hatékony módszer.

Sokat segíthet, ha van egy platform, amit saját magának épített – egy személyes márka, ami erős és megbízhatóságot sugároz. Az egyik piacvezető felismeri a másik piacvezetőt. Ha egyszer a neve már futótűzként elterjedt a szakmájában, az emberek azt fogják gondolni, hogy ismerik, még akkor is, ha korábban sohasem találkoztak Önnel. Lehet, hogy azt fogják feltételezni Önről, hogy összefutottak korábban egy konferencián vagy látták a nevét egy workshop előadói között.

A kapcsolatok ezen típusai idővel egyre terebélyesedni fognak. El fogja nyerni a szakmája szakértőinek bizalmát és tiszteletét, és a cikkeit még többen fogják megosztani. És ezt még csak kérnie sem kell majd senkitől.

5. Építse fel a személyes márkáját

Nem tud linkeket gyártani azonnal. A személyes márkájának kiépítése egyike „a lassú, de kitartó ellenfél győz” típusú technikáknak.

Kiépítheti a személyes márkáját a következők segítségével: megkeresések, embereknek való segítségnyújtás, konferenciákon tartott beszédek, sajtóbeszámolókban való megjelenés, mentorokkal történő kapcsolattartás, vendégblogolás és egyéb technikák. Ez egyáltalán nem könnyű, és mindenféleképpen sok időt vesz igénybe.

Viszont az eredmény hihetetlen! Amint a személyes márkám kiépült a kitartó és kemény munkám eredményeképpen, a marketingbe ma már sokkal kevesebb energiát kell fektetnem. A vállalkozásomat lényegében növelni tudom egyszerűen a személyes márkám ereje által.

És a visszamutató linkek? Maguktól jönnek. A linkszerzés egyéb formáihoz hasonlóan ez a technika is sok időt igényel. Nagyon nehéz a visszamutató linkek számából közvetlenül kikövetkeztetni a személyes márka erejét. Viszont, amint a neve és a márkája ázsiója emelkedik, észre fogja venni a személyes vagy üzleti honlapjára mutató visszamutató linkek számának ezzel összefüggő emelkedését.

Zárószó

2015-ös 2016-os évek egy új korszakot nyitnak a linképítésben. Még akkor is, ha a linkszerzés egy igen intenzív munka, még mindig nagyon fontos. Egyszerűen nem lehet egy magas szintű oldala anélkül, hogy ne kellene kiváló minőségű linkeket kiérdemelnie.

Ha követi ezt az öt technikát, képes lesz olyan magas helyezést elérnie a rangsorban, amiről korábban álmodni sem mert.

 

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 422 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 388 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 398 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu