A Google Webmestereszközök által felkínált különféle funkciók kihasználásával holtbiztosnak vehetjük a honlapunk olajozott működését. Két eszköz azonban így is kiemelkedik a többi közül rendkívüli előnye miatt, mégpedig a Crawl Errors report (feltérképezési hibák jelentés) és a Sitemap submission tool (oldaltérkép beküldése eszköz).

Az eszközkészletben található meg a címben említett Fetch as Google lehetőség is, amelynek segítségével a felhasználók beküldhetik az URL-jeiket az indexelés miatt. Meglepő módon ez a jó kis eszköz mind a bloggerek, mind a webmesterek és SEO szakemberek által méltatlanul alá van becsülve, hiszen ez egy igen kényelmes megoldás a nehézkes folyamatok jelentős felgyorsításának, ha olyan új tartalmunk van, amit szeretnénk a kereső találati listájában megjeleníteni.

A honlap tulajdonosak és a marketing szakemberek gyakran tesznek közzé új weblapokat vagy blogbejegyzéseket a honlapjukon, majd hátradőlnek és várják a Google találati oldalán való megjelenést. De mindez heteket vagy akár hónapokat is igénybe vehet! A hozzáértőbb marketingesek gondoskodni fognak arról, hogy az XML oldaltérképük tartalmazza az összes új tartalmat, és ezután küldik be újra az oldaltérképet a Google-nek és a Bing-nek.

A Fetch as Google eszköz segítségével a link beküldése indexelésre olyan egyszerű, mintha csak megnyomnánk egy varázsgombot. A Google állítása szerint ezzel a módszerrel már egy napon belül feltérképezik az URL-t, bár lehetett találni olyan weblapokat és blogbejegyzéseket is, amik ezen eszköz használatával már 5 percen belül megjelentek a találati listában.

Egyszer felhívott az egyik marketing tanácsadóként dolgozó ismerősöm és megkérdezte, hogy pontosan mennyi ideig is tart, amíg egy új oldal felbukkan a Google találati listájában. Említette, hogy ő és a webmestere készítettek egy weboldalt két hónappal ezelőtt, és még mindig nem jelent meg a keresési találatokban, akármit is írt be a keresőbe. A webmester türelemre intette, minthogy ez a folyamat hetekig is eltarthat.

Átvéve az irányítást a Fetch as Google eszközt használva elküldtem a weblapját a telefonbeszélgetésünk alatt, és még mielőtt letettük volna a telefont, már meg is jelent a találati listában. Teljesen ledöbbent és a történet végén már hősként tündököltem.

Ezt az eszközt ráadásul nagyon könnyű használni. Megéri kipróbálni. A lépéseket lent ismertetem.

1. lépés: Keresse fel a Google Webmestereszközök oldalát.

Megjegyzés: Ha még nem ellenőriztette le a honlapját a Google Webmestereszközök segítségével, akkor keressen fel egy olyan oldalt, ahol lépésről-lépésre bemutatják ezt a folyamatot is.

A Google Webmestereszközök főoldalán válassza ki a domain nevet, nyissa meg a Crawl (feltérképezés) menüt, és klikkeljen a Fetch as Google menüre.

seo21

seo22

2. lépés: Fetch as Google

Írja be a weblap vagy a blog URL-jét az üres mezőbe kihagyva a domain nevet, és klikkeljen a FETCH gombra.

seo23

3. lépés: Küldje be indexelésre.

Először erősítse meg, hogy a Fetch Status (Fetch állapota) sikeres volt. Ha a Googlebot (a Google internetet feltérképező robotja) sikeresen „hozza-viszi” az oldalát, akkor beküldheti az adott oldalt a Google-nak indexelni. Ehhez csak a Submit to index (beküldés indexelésre) gombra kell kattintani.

seo24

Beküldheti csak az URL-t is (Webmestereszközök fiókonként hetente maximum 500 URL) vagy az URL-t és az összes linkelt oldalát (Webmestereszközök fiókonként havonta maximum 10).

  • URL: Ezt a lehetőséget válassza, ha az oldal aránylag új és csak nemrég frissítette. A Google nem tudja garantálni, hogy az összes beküldött URL-t indexelni fogja.
  • URL és az összes linkelt oldal: Ezt válassza, ha az oldala jelentős változáson ment keresztül. A Google ezt az URL-t fogja használni kiindulási pontként az oldalak tartalmának indexelése során. A Google nem tudja garantálni, hogy az oldalán lévő összes oldalt indexelni tudja majd.

seo25

A Google-val meg kell értetni, hogy az Ön weblapján jelent meg először az adott tartalom

Tapasztalta már valaha, hogy egy másik oldal lemásolja az oldalán található tartalmat és emiatt az Ön oldala hátrébb kerül a rangsorban? Ez bizony megtörténhet, amikor egy weboldal magáévá teszi a tartalmát az RSS-csatornájáról (a “hírolvasó” programunkba beledobjuk az általunk követni kívánt oldalnak RSS címét, aztán minden alkalommal, amikor megnyitjuk a hírolvasót, megkapjuk az általunk követett weblapjaink friss bejegyzéseit) és hamarabb térképezteti fel a Googlebot-tal, mint az Ön oldalát. Ha egy másik weboldalnak nagyobb a feltérképezés gyakorisága és/vagy magasabb a domain autoritása, nagyobb valószínűséggel tekintik az ilyen oldalakon megjelenő tartalmat eredetinek.

Íme, a Google-nál dolgozó Matt Cutts idevágó kérdése:

„A Google az A oldalt óránként térképezi fel és a B oldalt naponta egyszer. A B oldal ír egy cikket, az A oldal lemásolja azt megváltoztatva az időbélyegzést. Az A oldalt térképezi fel először a Googlebot. Vajon melyik oldalon található tartalom lesz az eredeti a Google szemében és eszerint melyiket rangsorolja előbbre? Ha az A oldalt, akkor ez az eljárás igazságos a B oldallal szemben?”

A Fetch as Google eszköz használatával harcolhatsz a másolók ellen, akik miatt hátrébb szorulhatsz a rangsorban.

Összegzés

A Fetch as Google eszközt hozzáadva a marketing trükkjei készletéhez az új tartalmát a Google-ban keresők előtt sokkal gyorsabban jelenítheti meg. Adja hozzá ezt a lépést a feladatlistájához egy új tartalom készítésénél és vegye fel az állandó szokásai közé ennek az alkalmazását, hogy minél hamarabb Önre találhassanak.

Minden alkalommal, amikor egy weblapot vagy egy blogbejegyzést tesz közzé, ez azonnal letöltésre fog kerülni. Ezután nyugodtan hátradőlhet és figyelheti a vágyott keresési eredményekben való gyors megjelenést.

 

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 302 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 262 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 268 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu