10b1Minden egyes online is jelen lévő vállalkozás számára maga a mennyei manna, ha a Google kereső találati oldalán jó helyezést ér el a rangsorban. Semmi sem előnyösebb a jó helyezésnél, és semmi sem rosszabb annak elvesztésénél.

Elég sok vállalkozás szenvedett el járulékos (néha végzetes) veszteségeket egy Google algoritmus frissítése után, és még ezer és ezer fog hasonló sorsra jutni egészen biztosan a jövőben.

A valóságban a legtöbb kisebb cég sohasem lesz képes jó helyezést elérni a Google rangsorában és csak vesztegetik az idejüket azzal, hogy kizárólag a találatukkal foglalkoznak. Annak a jelenségnek a napjai meg vannak számlálva, hogy Dávid legyőzi Góliátot az organikus keresésben.

Amennyiben nem tud a költségvetésében nagyobb összeget elkülöníteni új tartalmak írására és visszamutató linkek építésére, mindezt persze magasabb minőségben, mint a versenytársai, akkor nem fog eléjük kerülni a rangsorban. Ha most lépett be éppen egy telített piacra, akkor nagyon hosszú időbe fog telni, amennyiben egyáltalán elérhető ez a cél a vállalkozása számára, amíg sikerül egy említésre méltó helyezést elérnie.

Ahelyett, hogy amiatt aggódna folyton, hogy elveszíti vagy soha nem is éri el a kívánt helyezést a Google organikus keresési eredményeiben, inkább készítsen egy tervet a rosszabb eshetőségre is. Nem engedheti meg magának, hogy kizárólag egyetlen forgalmi forrásra támaszkodjon, hiszen többféle forgalmi forrásra is szüksége van biztosítékként a keresési algoritmusokban bekövetkező elkerülhetetlen változások miatt.

Íme, a 10 legeredményesebb módszer a forgalma növelésére a Google nélkül.

1. Blog-kommentálás

10b2

Az Ön szakterületén is több olyan blog található, amelynek több száz, több ezer látogatója van naponta. A blog-kommentálás legeredményesebb módja, ha alaposan átolvassa a posztokat és, ha ezzel kapcsolatban eszébe jut valamilyen hasznos vagy fontos gondolat, amit hozzátehet a beszélgetéshez, akkor írjon egy hozzászólást.

A hozzászólás célja nem egy link otthagyása, hanem, hogy emelje a beszélgetés vagy a vita színvonalát, és így növelje hálózatát. A hozzászólásnál használja az igazi nevét és az olvasók bizonyos százaléka meg fogja keresni az Ön honlapját, hogy többet tudjon meg az adott témáról.

Profi tipp: Amennyiben a saját oldalán található a hozzászóláshoz kapcsolódó tartalom, inkább azt az URL-t (webcím) használja linkként, mint a honlapét. Így azoknak, akik rákattintanak a linkre, sokkal jobb felhasználói élményben lehet majd részük.

2. Tartalomgyűjtő oldalak

10b3

Azt gondolja, hogy remek tartalmat rak ki az oldalára, és a Google meg fogja jutalmazni nagy forgalmat generálva Önnek? Talán így lesz, ha egy régóta meglévő honlappal rendelkezik, ami így megbízhatónak és nagy tekintélyűnek minősül. Nem fog azonban ez megtörténni, ha egy új blogról vagy honlapról van szó. Megoldás lehet ilyen probléma esetén, hogy a honlapján lévő tartalmat megjelenítteti népszerű tartalomgyűjtő oldalakon, ahol nagyon sok ember fogja látni.

Néhány népszerű külföldi tartalomgyűjtő oldal:

  • Az Alltop magát a weben található „online újságtartóként” definiálja.
  • A BizSugar.com egy olyan közösség, ami kisebb cégtulajdonosokból és vállalkozókból tevődik össze.
  • A Growth Hackers oldalon a közösség tagjai online marketing módszereket osztanak meg egymással.
  • A Hacker News egy közösségi hírportál, ami a programozóknak és vállalkozóknak szól.
  • Az Inbound.org egy olyan közösség, akik megosztják és megvitatják a tartalmakat és az online marketing ötleteket.

Profi tipp: Nagyon figyelmesen olvassa el a szabályokat és ne írjon hozzászólást a saját területével nem összefüggő tartalomgyűjtő oldalakra. Győződjön meg arról, hogy az Ön által írt tartalom hasznos, nem másolt, magas minőségű és nem az önreklámozás a célja.

3. Fórumon való hozzászólás

10b4

Amíg ezt a cikket olvassa, valószínűleg tucatnyi új hozzászólás születik csak az Ön területével kapcsolatosan az interneten. Egy ilyen beszélgetés elkezdése vagy az ahhoz való hozzászólás egy fórumon azonnali forgalomnövekedést eredményezhet az oldalán.

Ugyanúgy, mint a bloghoz való hozzászólás esetén, itt se a link kihelyezése a lényeg, inkább a vitában való részvétel és a beszélgetéshez való releváns megjegyzés hozzáadása. Ha találunk egy olyan fórumot, ahol az ügyfél „együtt kattint” a közösség többi tagjával, akkor ez rengeteg látogatót vonzhat be idővel.

Profi tipp: Próbáljon olyan fórumokat találni, ami a "Keyword inurl:forum" Google keresési operátort használja. Csatlakozzon a fórumhoz, figyeljen oda a szabályokra, vegyen részt a vitákban és váljon annak a közösségnek a teljes értékű tagjává. Kerülje el az otromba önreklámozást, ugyanis az teljesen szükségtelen és visszafelé fog elsülni. Ha hasznos információt oszt meg a fórumon, akkor a felhasználók meg fogják keresni.

4. Google+

10b5

Felejtse el az olyan feltevéseket, amik azt mondják, hogy a Google+ eltűnik hamarosan – nem fog. Amennyiben segítségre van szüksége a Google+-on való elindulással kapcsolatban, az interneten nagyon sok ezzel kapcsolatos anyagot és útmutatót talál. A Google+ nagyon nagy forgalmat irányít, és Önnek még követőkre sincs szüksége ehhez.

A Google+ sikere a közösségektől függ. Akárcsak a fórumoknál, itt is a résztvevők általában az adott tevékenység eltántoríthatatlan rajongói. Nagyon szeretünk az ilyen emberekre megcélzott leendő ügyfelekként tekinteni. A Google nagyban megkönnyíti az ilyen, célzott közösségek megtalálását és megszólítását.

Profi tipp: A saját szakterületén csatlakozzon a vezető közösségekhez. Lépjen kapcsolatba a többi taggal azáltal, hogy hasznos információt oszt meg velük és adjon +1-et a többiek posztjaira. Ha egy ilyen közösség megbízható és elismert tagjává válik, azután kitehet egyszer egy linket egy használható és a témával szorosan összefüggő poszthoz vagy cikkhez.

5. Vendégblogolás

10b6

Matt Cutts „The Decay and Fall of Guest Blogging for SEO”(A SEO céljából végzett vendégblogolás hanyatlása és bukása) című videóját messzemenően félreértették, úgy értelmezve, hogy a vendégblogolás halott ügy. Erről szó sincs. Amit Matt Cutts mondott, az eképpen hangzott: „Ha a vendégblogolást linkszerzésre használja 2014-ben, akkor hagyja abba ezt a tevékenységet.”

A vendégblogolásnak általánosságban semmi köze sincs a linkekhez, a célja inkább csak a forgalom ösztönzése. Ha az Ön tartalma megjelenik egy népszerű blogon, akkor az az alábbi két dolgot jelenti:

  1. Szaktekintélynek számít a saját területén.
  2. A blog olvasóinak bizonyos százaléka meg fogja tekinteti a termékeit vagy az Ön által nyújtott szolgáltatásokat, és az Ön ügyfeleivé válhatnak.

Profi tipp: Olvassa el Eric Enge „Power Guest Posting for SEO” (Kapcsoljon rá a SEO céljából végzett vendég-posztolásra) és kövesse tanácsait az elmondottaknak megfelelően annak érdekében, hogy a vendég hozzászólásokból előnyt tudjon kovácsolni magának.

6. Q&A

10b7

A Q&A oldalak például a Quora-t és a Yahoo! Answers-t jelentik, amelyek segítségével megint nagyszerűen lehet a honlapunk kimondottan célzott forgalmát növelni. Amennyiben egy valódi problémára javasolni tud egy eredeti megoldást, akkor hosszútávú kapcsolatot építhet ki az ügyfeleivel. Legvégső esetben is jó érzés lesz segíteni másokon.

keresőoptimalizálás árak

Profi tipp: Semmiképpen se tegye meg azt, hogy feltesz egy kérdést, és utána meg is válaszolja azt magának. Még egyszer, ennek a munkának a célja hasznos információ nyújtása, és így nagyobb forgalom generálása magunknak.

7. Reddit

10b8

Ha a Reddit nevű, magyarul is elérhető, hírek, képek és cikkek megosztására szolgáló közösségi weboldalon talál olyan releváns témát vagy alredditet, amelyen nagyszámú regisztrált felhasználó és aktív forgalom van, akkor érdemes azt áttanulmányoznia. A lényeg itt is az, hogy hasznos, az alreddit témájával szorosan összefüggő tartalmat alkosson. A Redditet használók bizonyos százaléka el fogja olvasni az Ön által írt tartalmat, és így megveszik a kínált szolgáltatást vagy terméket.

Minden egyes alredditnek saját szabályai vannak, amikkel Önnek tisztában kell lennie és be kell tartania. Általánosságban a saját honlapjára mutató linkek kihelyezése megengedett, viszont kizárólag a honlapjára mutató linkek kihelyezése már nem.

A közösség életében való aktív részvétel nagyon fontos, ezért ne felejtsen el másoknak megjegyzéseket írni. A Redditnek van egy szavazási rendszere, így minél többet posztol, annál nagyobb az esélye a pontszámának növelésére. Megfordítva ugyanígy, ha a tartalma nem megfelelő minőségű és leszavazzák a felhasználók, akkor a pontszáma is csökkeni fog. Idővel felépíthet magának egy jó hírnévnek örvendő nevet.

Profi tipp: Keressen rá az alredditben arra, hogy milyen típusú posztokat szavaztak jó minőségűnek korábban. Amennyiben rátalál egy sémára, alkossa meg a saját változatát a korábbi sikerek mintáját alapul véve. Az első oldalon történő megjelenés sosem garantált, de néhány próbálkozás és tévedés után a sikeres megjegyzések száma biztosan növekedni fog.

8. Közösségi média

10b9

Fogadjunk, hogy kitalálta, hogy most ez következik. A legtöbbek számára a Facebook jelenti a legjobb lehetőséget a forgalmuk növelésére. A biztos siker receptje eléggé egyszerű: optimalizálja a Facebook profilját és helyezzen ki a honlapjára mutató linket. Rendszeresen biztosítania kell a profilján a hasznos és szórakoztató tartalmat, valamint érdemes könnyen elérhetővé tenni azt a lehetőséget, hogy bárki megoszthassa a honlapján található tartalmat a Facebook-on egy ’Megosztás’ gomb segítségével.

Profi tipp: A szolgáltatás vagy termék mibenlététől függően a Twitter, a Vine és az Instagram is nagyon eredményesnek bizonyulhat a forgalom növelésében. Amennyiben rendelkezésére állnak a megfelelő források, mindenképpen próbálja ki ezeket a lehetőségeket is.

9. YouTube

10b10

A YouTube a második legnagyobb kereső az interneten, egy hónapban több mint 3 milliárd keresést dolgoz fel. Csakhogy ez az adat a kellő megvilágításba kerüljön, a YouTube nagyobb a Yahoo, a Bing, az Ask és az AOL forgalmánál együttvéve, így nem lehet figyelmen kívül hagyni ezt a platformot.

Tapasztalatok alapján a legjobban teljesítő videók az e-kereskedelemmel foglalkozó honlapok számára a ’hogyan…’ és az oktatói videók, amelyek segítségével rengeteg forgalmat generálhatunk honlapunk számára.

Fogadok, hogy még sosem hallott a Honda Ruckus-ról – ez egy kis robogó. Amennyiben például van egy Honda járművekkel foglalkozó szerelőműhelye, akkor érdemes elgondolkodnia azon, hogy készít egy videót arról, hogy mondjuk hogyan kell olajat cserélni. Ez az egy videó 25 000 új látogatót jelenthet a honlapja számára.

Profi tipp: Alaposan olvassa végig Brian Dean posztját „5 Advanced YouTube SEO Tactics to Drive More Traffic to Your Videos & Website” (5 speciális keresőoptimalizálási módszer a YouTube-hoz, hogy nagyobb forgalmat generáljon a videóinak és honlapjának”) címmel.

10. Email

10b11

A legmenőbb hirdetési programokkal foglalkozó marketing-szakemberek tanácsa szerint a „a nagy pénz az ügyfél-listában van”. A valóságban minden vállalkozás ki tudja használni a levelezési listájuk nyújtotta előnyöket. A felhasználóbarát email szolgáltatásokat nyújtó mailchimp például kezeli a levelezési listát és kampányokat, így már nincs mentség ezen lehetőség elszalasztására.

Az email-kampány eredményessége a másik ok, amiért érdemes kihasználni ezt az opciót is, hiszen a konverziós ráta itt 3,34 százalék összehasonlítva a keresés 1,94 százalékos és a közösségi média 0,79 százalékos konverziós rátájával. Így könnyen látható, hogy a marketing ezen formája milyen eredményes is lehet.

Profi tipp: Kétféle (A/B) emailt küldjön szét, ezzel tesztelve egyik vagy másik hatékonyságát. Egy egyszerű változtatás a tárgy mezőben nagymértékben befolyásolhatja a kiküldött hírlevél megnyitási arányát.

Egy kis figyelmeztetés

Ezen lehetőségek legtöbbje – hacsak nem mindegyike – bizonyos mértékig már „beszennyeződött” a levélszemetet küldözgetők miatt az évek alatt. Egyáltalán nem azt szerettem volna mondani, hogy kéretlen leveleket küldözgessen ki, hanem ennek a cikknek a lényege az, hogy lehet találni szabályos módszereket ezen csatornák használatára úgy, hogy értékes információt kézbesítünk a leendő ügyfeleinknek és így a megcélzott forgalmat generáljuk a honlapunk számára.

keresőoptimalizálás árak

 

Egyéb szolgáltatásaink

SEO tartalom írás

Az online vállalkozások elsősorban szellemi tulajdon eladásából származó nyereséget termelnek, így a tartalom az egyik legfontosabb alkotóelem.

Responsive design

Fontos, hogy a weboldal minden platformon ugyan azt a tartalmat közölje az összes látogatóval, csak így lehet a vállalkozás hiteles és sikeres.

Google analytics

A beépített szoftverek segítségével készített analízisből nyomon követhetőek a felhasználói szokások, a weboldal és a leendő ügyfelek interakciói.

Közösségi média

A közösségi oldalalak szerepének növekedése következtében elhanyagolhatatlanná vált a szociális médiák integrálása.

PPC Management

Ha gyorsan szeretne megjelenni a Google rendszerében, akkor Önnek a legjobb választás az Adwords és az egyéb online kampányok.

Remarketing

A remarketing használatával könnyedén kiküszöbölhető, hogy leendő ügyfelei esetleg a konkurenciát válasszák. Legyen Ön a Nyertes!

Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk! Visszahívást kér? Kérem hívjanak vissza

Weboldalaink

Start

50.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 100MB tárhely
  • 6 munkaóra
  • Bemutatkozó weboldal
      (Maximum 3 menüpont)

Medium

80.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 1GB tárhely
  • 12 munkaóra
  • Prémium weboldal
    kisebb cégeknek

Business

120.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 4GB tárhely
  • 30 munkaóra
  • Üzleti weboldal vállalatoknak, intézményeknek

Premium

150.000 FtNETTO (ÁFA tartalom 0%)
  • domain + 10GB tárhely
  • 70 munkaóra felett
  • Komplett webáruház számos
    egyedi funkcióval

 

A weboldal készítés folyamata:

Terv

A kezdeti vázlat, amikor felvázoljuk a projektet, megbeszéljük mérföldköveket, és megállapodunk a lehetőségekről. Most már van egy stratégiánk egy tervvel, hogy összehangoljuk a vizualitást az Ön elképzeléseivel, és kezdetét veszi a megvalósítás, a weboldal készítés.

Megbeszélés

Az első lépés ahhoz, hogy többet tudjunk meg, a vállalat víziójáról, és egy erős kapcsolatot építsünk ki. Ez az a pont a weboldal készítésben, ahol létre jön a márka, a brand, létre hozva egy egyéni stratégiát, megerősítve a projekt céljait.

Design

Miután a vázlat elkészült, vizuális koncepciók hozzáadásával az egyéni projekt megszületik. A kreatív és fejlesztési csapat véleményezi, és felülvizsgálja az anyagot, amíg egy vonalba nem kerül a weboldal készítés iránya a céljainkkal.

Tesztelés

Itt weboldal készítés felülvizsgálata és tesztelés zajlik, amely biztosítja a projekt minőségetét. Ez a legértékesebb lépés, mert a jó hírnev a mi hírnevünk!

Indítás!

Itt mutatjuk be az egyéni projektet. A jóváhagyást követően a weboldal indul. Ezen túl hátra dőlve, élvezheti a lendületes online üzletet! Mert ha weboldal készítés, akkod Fjood Kreatív Csoport

Honlapkészítés olcsón, olcsó weblap készítés.

Honlapkészítés olcsón, szakemberekkel

Az internet egy folyamatosan változó környezet, ahol az igények folyton nőnek. Minden honlapnak lépést kell tartani a legújabb és legjobb kommunikációs platformokon. A weboldal az első benyomás a cégekről vállaltokról, az ügyfelek részéről. A döntést, hogy a későbbiekben üzletel Önnel, vagy hogy milyen termékeket vásárol, sokszor itt dől el. Mi segítünk kitalálni, hogy az adott ügyfélkörnek milyen információk a legfontosabbak.

A Fjood Kreatív Csoport weboldalai olcsók, mégis messze kiemelkednek a többi versenytárs ajánlatai közül. Az, hogy az általunk készített honlapok többek, mint a klasszikus értelemben vett weboldalak, mind a pazar front-end design-ok, mind a háttérben működő CMS rendszerek garantálják. Az általunk épített oldalak egy intuitív struktúra szerint készülnek. Minden eszközt felhasználunk, ami végigvezeti a felhasználót azokon az aloldalakon ahol szeretné, hogy figyelemmel kövessék az adott tartalmakat, termékeket, szolgáltatásokat, stb....
A honlapoknak intelligens design-ra van szüksége ahhoz, hogy a látogatók mindent megtaláljanak és a honlapon maradjanak. Ez az egyetlen út az Online sikerhez, amikor a "weboldal kommunikál".

A Fjood Kreatív Csoport szakemberei, tapasztalt fejlesztő csapat. A weboldalakat kifinomult módon megtervezzünk, hogy bemutassa az Önök üzleteit, vállalkozásaikat, miközben segít maximalizálni a befektetés megtérülését. Ami olcsó nem mindig rossz minőség.

Néhány különlegesség kínálatunkból:

  •      Weboldal készítés, tervezés és fejlesztés
  •      Weboldalak keresőoptimalizálása
  •      e-Commerce Solutions
  •      Információs Architektúra
  •      Használhatóság tesztelhetősége
  •      Form integrációk: Kapcsolat / Megrendelés / Menetrend Szolgáltatás / Foglalás
  •      Content Management Systems (CMS)
  •      Mobil / Responsive Honlap Design
  •      Web Hosting
  •      Web Analytics
  •      E-Mail Marketing
  •      Mobile Marketing
  •      Branding stratégia
  •      Videó integráció
  •      Blogok, GYIK, kuponok,
  •      Tartalom írása
  •      Fotó galériák
  •      Naptár és ütemezés
  •      Privát / Biztonságos bejelentkezések
  •      Flash prezentációk
  •      Termék Marketing
 

Weboldal készítés, CMS rendszerekkel:

A Fjood Kreatív Csoport kínálja a legjobb megoldást az Ön igényei alapján a weboldal készítés minden területén. A Fjood Kreatív Csoport CMS (Content Management System) rendszerei a legtöbb lehetőséget nyújtják az Ön vállalkozásának. Ez egy nyílt forráskódú megoldás, így bőségesen lehet használni a rendelkezésre álló modulokat, plugineket, fejlesztéseket.

Pár gondolat, hogy mire figyeljünk mielőtt akár drága, akár olcsó weboldalt készíttetünk:

Izgalmas lehet amikor elkezdjük az új vállalkozásunkat, és a sok szempontból megközelíthető online marketing és az internet olykor könnyen a mélybe taszít, néha meg egy új üzleti honlap hirtelen az "egekben szárnyal", akár nagyon kevés pénzből is. Itt van egy közös forgatókönyv a kisvállalkozások tulajdonosainak:

  • Van egy jó ötlet egy weboldalra, csak a tökéletes domain nevet kell kiválasztani!
  • Csináljunk egy tisztességes web hosting csomagot, jó áron.
  • Mit fogunk használni? Joomla és WordPress, a két tökéletes CMS megoldás.

Első pillantásra jól néz ki, pár ezer forint és lehet indítani egy vállalkozást!

DE!

Az első dolog, amit tudni kell, amikor megpróbáljuk összegezni a web design költségeket. Amire szükségünk lesz, ami pénzbe kerül:

  • Egy új oldal, vagy egy régi átalakítása?
  • Szüksége van a blog vagy tartalom menedzsment funkciókra?
  • Van grafikája már a tervezett oldalnak? Vagy teljesen egyedi kinézetet szeretne létrehozni?
  • Szüksége van multimédiára (Flash, video, stb) az oldalon?
  • Mennyi tartalom van most, és mennyire lesz szüksége?
  • Szüksége van további speciális funkciókra, mint a szociális média, e-kereskedelem, vagy valami más?
  • És ki fogja karbantartani az oldalt?

Az alábbiakban részletesen bele fogunk menni az összes fent említett témába, és egy általános képet alkotunk, hogy milyen költségek várnak ránk új vagy régi weboldal fejlesztésénél. A honlap készítési árak alapján az én tapasztalatom az, hogy az árak mértéke lehet magasabb vagy alacsonyabb akár régiónként is. Ügyeljen arra, hogy körülnézzen, és kérjen árajánlatot minél több cégtől.

Egy új weboldal tervezése gyakran többe kerül, mint a régi újraépítése!

Blogok és tartalomkezelő rendszerek:

Ha már fut egy CMS oldal, akkor megvan az előnye, hogy már most van valamilyen tartalom menedzsment az oldalon (ideértve a WordPress, Joomla!, és Drupal rendszereket). Előfordulhat azonban, hogy a futó rendszer már elavult, ilyenkor több idő frissíteni, mint építeni egy újat a semmiből.

Grafika

A grafika trükkös, mert nehéz lehet létrehozni adott költségvetésből, ha mondjuk a stock fotók drágák. Nem akarja, hogy fukarkodjon ezen a területen a weboldal, de a pénzt sajnálja erre a célra fordítani? Rossz ötlet! Ha bármilyen jogvédett terméket lopunk, az komoly bajt hozhat a fejünkre.

Multimédia

Multimédia, mint a Flash és videók integrálása a honlapba. Ha nem rendelkezik ezen tartalmakkal, hanem a tervező cég hozza létre a multimédiás eszközöket akkor fel kell készülnie, hogy többet is fizethet mint szeretne.

Extra funkciók, amelyek segíthetik vállalkozását:

  • Fórum és chat szobák
  • Hírcsatornák
  • Contact form-ok és statisztikák
  • E-mail címek tárolása
  • Hírlevelek
  • Reklám integráció (például AdSense)
  • Fotógaléria
  • E-kereskedelem: webáruházak, katalógusok
  • Egyéni jelentések, a Google Analytics-ból
  • SEO: oldal optimalizálása
  • Közösségi média: Twitter, Facebook, stb...

És ne felejtsük el a karbantartást.

A weboldal nem építi magát, a legjobb, ha folyamatosan változik az idő folyamán. A weboldal karbantartási díját a legtöbb vállalkozás elfelejti hozzáadni a végösszeghez. Ügyeljen arra hogy mennyi extra pénzt fizet ki weblapja karbantartási költségeire.

A karbantartási szerződések sokat változhatnak attól függően, hogy mit várnak el a fejlesztőtől. Meg kell állapodni, hogy mennyit hajlandóak áldozni havonta, az esetleges hibák kijavítására, a weboldal rendszeres frissítésére.

Weboldal készítés árak nálunk, és másoknál.

Weboldal készítés olcsón, olcsó weboldal készítés

Blog & Hírek

A közösségi média és a keresőoptimalizálás együtt jobban működik

25 január 2018 - 74 Views

Tavaly Matt Cutts azt mondta egy YouTube videóban, hogy a Google a közösségi média mérőszámait, mint a like-okat és megosztásokat, nem veszi figyelembe a keresési

...

Read more

Hogyan győződjön meg arról, hogy a linkfejlesztés nem aknázza-e alá a többi marketingtevékenységét (és fordítva)?

25 január 2018 - 59 Views

Ugyanis általában a linkfejlesztési munkával külsős cégeket szoktak megbízni, mivel az ilyen munka sikeres teljesítése igen időigényes és bonyolult a kockázatok

...

Read more

Sok fejfájást okozhatnak a visszamutató linkek a kisvállalkozásoknak

25 január 2018 - 50 Views

A világ minden táján a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek megjelölik a

...

Read more

Weboldal készítés és keresőoptimalizálás
Telefon: +36706041970
Email: info@fjood.hu